PracaGrupypl.praca.dyskusje › Archiwista IPN Lublin ??

  • 1. Data: 2005-02-11 15:28:26
    Temat: Archiwista IPN Lublin ??
    Od: "Jorgi" <j...@p...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie tego stanowiska - dość dużo osób poskładało aplikację ma
    być podobno 40 miejsc i teraz mam pytanie do osób, które pracują bądź pracowały
    albo wiedzą coś na temat pracy jako archiwista - jak wygląda zakres obowiązków i
    kompetencji jakie są zarobki ogólnie info na temat już samego stanowiska i
    wymogów.
    Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie opninie - o co pytają na rozmowie jakie są
    wymagania odnośnie osób ubiegających się o ten etat czego można się spodziewać
    po tej pracy ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    :)