PracaGrupypl.praca.dyskusje › Archiwista IPN Lublin

  • 1. Data: 2005-02-11 15:27:23
    Temat: Archiwista IPN Lublin
    Od: " Kakaja" <k...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie tego stanowiska - dość dużo osób poskładało aplikację ma
    być podobno 40 miejsc i teraz mam pytanie do osób, które pracują bądź
    pracowały albo wiedzą coś na temat pracy jako archiwista - jak wygląda zakres
    obowiązków i kompetencji jakie są zarobki ogólnie info na temat już samego
    stanowiska i wymogów.
    Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie opninie - o co pytają na rozmowie jakie są
    wymagania odnośnie osób ubiegających się o ten etat czego można się spodziewać
    po tej pracy ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    :)

  • 2. Data: 2005-02-11 18:23:34
    Temat: Re: Archiwista IPN Lublin
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [ Kakaja] - 2005-02-11 16:27:

    > Mam pytanie odnośnie tego stanowiska - dość dużo osób poskładało aplikację ma
    > być podobno 40 miejsc i teraz mam pytanie do osób, które pracują bądź

    Nie chciałbym zasmucać ale miejsc będzie sztuk 3 a podań już jest ponad 100.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 3. Data: 2005-02-11 18:45:24
    Od: " Kakaja" <k...@W...gazeta.pl>

    Pe.Ka napisał(a):

    > From: [ Kakaja] - 2005-02-11 16:27:

    > Nie chciałbym zasmucać ale miejsc będzie sztuk 3 a podań już jest ponad 100.

    Hmm czy to są potwierdzone na 100 % informację bo sama już nie wiem komu mam
    wierzyć dzwoniąc przed złożeniem do IPN podania Pani poinformowała mnie, że są
    2 miejsca dziś w radiu puls w Lublinie trąbili, że jest miejsc 40 Ty mówisz o
    3 komu w końcu wierzyć :(
    A czy mógłbyś napisać coś więcej na temat tego stanowiska - wogóle to się
    oficjalenie jakieś ogłoszenie pojawiło gdzieś bo nic nie widziałem tylko
    oglądając Panoramę Lubelską usłyszałam reportaż i złożyłam podanie.

  • 4. Data: 2005-02-11 18:56:41
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [ Kakaja] - 2005-02-11 19:45:

> [...]
    > 2 miejsca dziś w radiu puls w Lublinie trąbili, że jest miejsc 40 Ty mówisz o

    Tyle powiedział dziś w RMF-ie jakiś szef lubelskiego IPN. 40 miejsc to
    pula na cały kraj a dla Lublina z tego przyznali 3.

    > A czy mógłbyś napisać coś więcej na temat tego stanowiska - wogóle to się
    > oficjalenie jakieś ogłoszenie pojawiło gdzieś bo nic nie widziałem tylko
    > oglądając Panoramę Lubelską usłyszałam reportaż i złożyłam podanie.

    Nie wiem nic więcej. Nie interesowałem się sprawą. Usłyszałem tylko
    wywiad. Oficjalnego ogłoszenia też nigdzie nie widziałem ale myślę że
    bum się zaczął jak rząd dał IPN-owi te 2 miliony i prezes powiedział że
    będzie mozna zwiększyć zatrudnienie.