PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cv, pytanie o zdjęcie i nazwe

  • 1. Data: 2004-08-03 08:51:18
    Temat: Cv, pytanie o zdjęcie i nazwe
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Witam
    Odgrzebałem swoje stare cv i je uzupełniam, zeby wszystko było w jak
    najlepszym pożądku i mam dwa pytania:

    jak w ogłoszeniu jest zmianka o zdjęciu to dołączyć jako załącznik do maila
    czy wkleić w treści cv z prawej strony? i czy to dobrze wygląda jak sie
    takie cv wydrukuje? czy raczej sie powinno dołanczac zdjęcie w oryginalnym
    formacie?

    i drugie pytanie jak podpisujecie cv i lm przesyłane w mailu? co sądzicie o
    takiej formie: CV_imie_nazwisko.doc

    "Drag"

  • 2. Data: 2004-08-03 09:03:12
    Temat: Re: Cv, pytanie o zdjęcie i nazwe
    Od: "Mistery Me" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Drag" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie cv wydrukuje? czy raczej sie powinno dołanczac zdjęcie w oryginalnym

    Zlituj sie... nie dolaczaj zdjecia jako osobny plik. I co ma rekruter z tym
    zrobic - ustawic jako tapete?
    Wystarczy ze wstawisz do CV.

    Powodzenia :)
    Majka

  • 3. Data: 2004-08-03 09:05:43
    Temat: Re: Cv, pytanie o zdjęcie i nazwe i ortografie
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Odgrzebałem swoje stare cv i je uzupełniam, zeby wszystko było w jak
    > najlepszym pożądku i mam dwa pytania:

    I moze skup sie jeszcze na ortografii, bo to będzie w Twoim przypadku ważniejsze niz
    format fotki.

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-08-03 10:02:54
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał

    >I moze skup sie jeszcze na ortografii, bo to będzie w >Twoim przypadku
    ważniejsze niz format fotki.

    uwielbiam takie konstruktywne komentarze dotyczące tematu, chciałeś się
    dowartościować czy studiowałeś może polonistykę i masz skrzywienie na
    punkcie ortografii? czasami po prostu zapominam o F7 przed wysłaniem posta i
    a Ty nie musisz z tego powodu prawić mi kazań

  • 5. Data: 2004-08-03 10:50:23
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > punkcie ortografii? czasami po prostu zapominam o F7 przed wysłaniem posta i
    > a Ty nie musisz z tego powodu prawić mi kazań

    To nie bierz mojego punktu widzenia pod uwage i wysyłaj badziewie, lekcewazac
    czytelnikow - czy to publicznego forum, czy to ewentualnego pracodawcy, na pewno
    dadza Ci prace, bo grunt to dobra fotka w CV.
    Ortografia jest starsza niż F7 i świadczy o ogolnej kondycji intelektualnej kandydata
    do pracy, i zapewniam Cie, ze to nie jest moje wyjatkowe stanowisko w tej kwestii.

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-08-03 11:24:27
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

> [...]

    Ortografia jest starsza niż F7 i świadczy o ogolnej >kondycji intelektualnej
    kandydata do pracy, i >zapewniam Cie, ze to nie jest moje wyjatkowe

    Człowieku o czym ty piszesz, to że napisałem porządek przez "ż" to nie
    znaczy że Cię lekceważę, od zawsze miałem kłopoty z ortografia dlatego
    korzystam z takiej formy sprawdzania błędów, wiem że błędy rażą, ale takie
    cyniczne uwagi możesz zachować dla siebie bo nic nie wnoszą do tematu

    chwile już nie szukałem nowej pracy i nie wiem jakie obecnie obowiązują
    standardy i jak przygotowane dokumenty osoby rekrutujące chciały by dostać,
    życzę więcej empatii