PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie absolwenta w Masterfoods, Nestle...

  • 1. Data: 2004-08-02 22:37:15
    Temat: Wynagrodzenie absolwenta w Masterfoods, Nestle...
    Od: "Juan" <j...@i...pl>

    Czesc,

    Ciekawy jestem czy orientujecie sie jak wyglada sytuacja na rynku absolwentów.
    Wiem ze firmy takie jak Nestle, Masterfoods, Unilever oraz konsultingowe
    oferuja najlepsze warunki finansowe. W konsultingu jest to okolo 4000zl
    brutto. Wiecie jak wyglada to w rynek dobr szybko zbywalnych(Masterfoods,
    Nestle...)? Podobno jest tam lepiej.

    dzieki

  • 2. Data: 2004-08-03 06:14:57
    Od: "Bianka" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Juan" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wiecie jak wyglada to w rynek dobr szybko zbywalnych - Masterfoods?

    w marsie na poczatek absolwent dostaje 5-6k brutto

    pozdrawiam
    B.

  • 3. Data: 2004-08-03 19:14:48
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Bianka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Juan" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w marsie na poczatek absolwent dostaje 5-6k brutto

    To jakies bajki. na poczatek dostaniesz maks 4000 brutto.

    LOL.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 4. Data: 2004-08-03 19:18:03
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Użytkownik "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bianka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To jakies bajki. na poczatek dostaniesz maks 4000 brutto.

    A jak znam zycie to jak dostaniesz 3500 brutto to bedzie to bardzo dobra
    praca :-). Oczywiscie inaczej sytuacja wyglada, jezeli masz juz kilku letnie
    doswiadczenie zawodowe.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 5. Data: 2004-08-04 08:01:27
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Juan" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > w marsie na poczatek absolwent dostaje 5-6k brutto

    a wkrótce pewnie będzie tyle ale na rok:) jak zaczną brać na staże z PUP-u;)

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-08-04 11:23:24
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KrzysztofM; <ceq54r$i95$1@inews.gazeta.pl> :

    > a wkrótce pewnie będzie tyle ale na rok:) jak zaczną brać na staże z PUP-u;)

    A dlaczego mają zacząć? Nie czytałem nowej ustawy, ale i w poprzedniej
    istniał mechanizm [chyba?] zwrotu części "kosztów" [oczywiście do
    ustalonej i "niskiej" granicy] - gdyby chcieli w ten sposób "ciąć"
    koszty, to już dawno by brali z PUPu. Ludzie tam [Mars] zatrudnieni
    podtrzymują wysokie mniemanie o sobie i o swojej organizacji [m.in.]
    poprzez wysokie wymagania przy zatrudnianiu stażystów - przecież nie
    będą podejmować działań, które teoretycznie obniżą koszty, a ich efekt
    będzie identyczny z dotychczasowym modelem zatrudniania, bo "przecież w
    PUP rejestrują się tylko niedorajdy". ;)

    Flyer - zarejestrowany w PUPie. ;)
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 7. Data: 2004-08-08 16:47:00
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    W jednej z firm FMCG daja 5000brutto na start.

    Pozdr.
    Lukasz