PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja moderowania pl.praca.szukana

  • 1. Data: 2004-08-03 08:23:04
    Temat: Re: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    >powinna miec mozliwosc poszukiwania pracy droga publikacji ogloszen na
    >tamtej grupie. Odegra to role wychowawcza a jednoczesnie podniesie poziom
    >swiadomosci ogloszeniodawcow.
    >Proponuje jak najszybciej opracowac FAQ oraz rozpoczac moderacje grupy,
    >przesowajac do tego szczytnego zadania moderatorow z ppo.
    >Niestety, bedzie sie to wiazalo z rezygnacja z moderowania ppo, ale na
    >jakies wyrzeczenia trzeba sie zdobyc w imie czystosci usenetu, a
    >procedurom szkoleniowo-wychowawczym zostanie poddana znacznie wieksza

    Moim zdaniem propozycja calkiem dobra, ale warto od razu pojsc za ciosem.
    1. wprowadzic moderacje wszystkich grup.
    2. wprowadzic ograniczony dostep do Usenetu.
    3. Kazdy LEGALNY uzytkownik Usenetu musi posiadac USENETOWY PASZPORT
    4. Paszporty bedzie wydawac "Grupa Trzymajaca Wladze".
    5. Aby otrzymac Paszport trzeba udowodnic:
    - ze sie nie uzywa Windows;
    - ze sie nie uzywa Outlook;
    - umiejetnosc ustawiania kodowania MIME we wszystkich czytnikach news
    swiata;
    - znajomosc FAQ wszystkich grup na pamiec;
    - umiejetnosc korzystania z tekstowych narzedzi systemow unixowych - egzamin
    z wysylania maili telnetem;
    6. Dostep do Usenetu mozliwy bedzie przez rozwiazania sprzetowe
    zainstalowane w lokalnym systemie - karta chipowa z haszowanym 56 bitami
    haslem oraz loginem na minimum 255 znakow.
    7. Nieautoryzowany dostep przez uzytkownika nie posiadajacego paszportu
    karany bedzie wiecznym banem i niemozliwoscia uzyskania w przyszlosci
    dostepu do usenetu.
    8. Obowiazkiem kazdego legalnego czlonka usenetu jest wychwalanie pod
    niebiosa dzialalnosci "Grupy Trzymajacej Wladze" oraz moderatorow wszystkich
    grup. Poprawnego wychwalania nauczac bedzie Nahia, jako specjalista w tej
    dziedzinie.
    9. Legalni uzytkownicy powinni nazywac siebie 'czcicielami'.

    Jezeli ktos ma jeszcze inne propozycje usprawnienia dzialania systemu,
    bardzo prosze o dopisywanie sie do watku.

    Pozdrawiam
    Tomek

    Ps. Do tych, co poczuli sie urazeni: prosze o konstruktywna krytyke. Prosze
    o powstrzymanie sie od okreslania mojej osoby "wioskowym glupkiem" lub
    "gnojkiem" poniewaz jest to malo eleganckie.

  • 2. Data: 2004-08-03 08:51:35
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Konstruktywna krytyke idiotyzmow?... Po co?

    A co TAK NAPRAWDE jest idiotyzmem a co nim nie jest droga Nahio ? Amerykanin
    czytajac Gombrowicza albo ogladajac sztuki Mrozka, jednego i drugiego ma za
    kompletnego idiote produkujacego jeszcze wieksze idiotyzmy. Pomysl o tym
    przed snem.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-08-10 23:02:28
    Temat: Propozycja moderowania pl.praca.szukana
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-08-11 08:39:55
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Tue, 3 Aug 2004 10:23:04 +0200]:

    > prosze o konstruktywna krytyke.

    Konstruktywna krytyke idiotyzmow?... Po co?

    pzdr.
    Nahia

  • 5. Data: 2004-08-11 09:11:09
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Konstruktywna krytyke idiotyzmow?... Po co?

    Nahia, czyżbys w zapracowaniu nie zauwazyla wagi tego watki i celu, jaki przyswiecal
    Krzysztofowi :)

    PS Kiedy sie Kolezanka wybiera na urlop?:)

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-08-11 09:25:18
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    fotech [Wed, 11 Aug 2004 11:11:09 +0200]:

    > Nahia, czyżbys w zapracowaniu nie zauwazyla wagi tego watki
    > i celu, jaki przyswiecal Krzysztofowi :)

    Poza robieniem scen z gatunku "obrazonej ksiezniczki" chyba
    faktycznie nie potrafie zauwazyc ;)

    > PS Kiedy sie Kolezanka wybiera na urlop?:)

    Kolezanka musi sie jeszcze nieco pokrecic miedzy Zielona Gora
    a Szczecinem tak ze w ramach urlopu chyba co najwyzej sobie
    wyskoczy ze Szczecina do Miedzyzdroi czy innego Swinoujscia ;)

    A co, tak delikatnie pytasz kiedy sie mnie pozbedziecie? ;>

    > Wojtek

    pzdr.
    Nahia

  • 7. Data: 2004-08-11 09:52:21
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem propozycja calkiem dobra, ale warto od razu pojsc za ciosem.
    <ciach>
    > prosze o konstruktywna krytyke.

    FUT-warming: pl.rec.paranoja

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 8. Data: 2004-08-11 10:26:56
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > FUT-warming: pl.rec.paranoja
    >
    > szomiz

    Alez prosze :))
    To byla tylko mala dygresja do wielowatkowej dyskusji o p.p.o. i
    demokratycznych zasadach dzialania hierarchii pl obiawiajacych sie
    wypowiedziami typu "nie przewiduje sie", "nie da sie", "zapomnij", "nie
    podoba sie to sobie stworz swoj usenet" itd, itd, itd

    Ale nie namawiam do proby zrozumienia

    Pa
    Tomek

  • 9. Data: 2004-08-11 10:33:49
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Wed, 11 Aug 2004 12:26:56 +0200]:

    > To byla tylko mala dygresja do wielowatkowej dyskusji
    > o p.p.o. i demokratycznych zasadach dzialania hierarchii
    > pl obiawiajacych sie wypowiedziami [...]

    Podobny temat widzialam kiedys cudownie skwitowany na p.r.h.n:

    "W administracji serewrami prywatnymi, na przykład www, news
    panuje pełna demokracja.
    Jeden człowiek - jeden głos.
    Tym człowiekiem jest właściciel serwera, i on ma Głos."

    Ale nie namawiam do proby zrozumienia ;>

    > Tomek

    pzdr.
    Nahia

  • 10. Data: 2004-08-11 10:36:50
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 11:25:18 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > fotech [Wed, 11 Aug 2004 11:11:09 +0200]:

    > Poza robieniem scen z gatunku "obrazonej ksiezniczki" chyba
    > faktycznie nie potrafie zauwazyc

    A nie widzisz mojej troski o pracodawcow zasypywanych setkami zle
    skonstruowanych ofert spod nieprawidlowo skonfigurowanych czytnikow?
    Cos trzeba z tym zrobic - dlaczego maja cierpiec?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##