PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 1. Data: 2004-08-03 07:37:45
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.4.htpl
    > Procedura zmiany zasad moderowania grupy jest identyczna jak założenia
    nowej
    > grupy.

    A na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Jest to gdzies napisane, czy ktos ci
    mowil, czy wiesz to z doswiadczenia ?

    Tomek

  • 2. Data: 2004-08-03 09:01:23
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Moim zdaniem w zupelnosci wystarczyloby takim firmom tylko
    > uswiadomic ze istnieje formularz za pomoca ktorego spokojnie
    > moga ogloszenie zamiescic bez zwracania uwagi na to jakie
    > maja ustawienia czytnika. Mozna go nawet ciut uszczegolowic
    > zeby nie bylo watpliwosci co nalezy w nim wpisywac. Sadze
    > ze jesli ktos w ogole z Internetu umie korzystac i wie ze
    > istnieje Usenet to formularz wypelnic tez da rade...

    Taaaaaaaaaaaaaaaaa Chinol (czyli ja) od pol roku gada, zeby inf o tym
    formularzu dopisac do FAQ. I co ? I moderatorzy maja to gdzies.
    Chyba ze znasz inne sposoby uswiadamiania firm o tym ze gdzies w czalusciach
    netu cos jest.

    Tomek
    Ps. Mozesz nie odpowiadac - nie pogniewam sie :))

  • 3. Data: 2004-08-04 08:41:37
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Długo jeszcze będziesz pracował nad swoim wizerunkiem wioskowego głupka?

    1. Powtarzasz sie.
    2. Uzasadnij.
    3. W dyskusjach o p.p.o. wyznajesz zasade "Prawdziwa cnota krytyk sie nie
    boi" ?

    Tomek

  • 4. Data: 2004-08-04 08:46:13
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Mógłbyś gnojku nie wycierać sobie gęby moim nazwiskiem, pozostając sam
    > uparcie anonimem?

    Uuuuuuu moderatorowi J. puszczaja nerwy ?
    Pamietaj o jednym: za slowa sie odpowiada. Nazywanie mnie gnojkiem jest nie
    na miejscu i nic nie upowaznia cie do tego. Chcesz, zebym przestal byc
    anonimem ? A co to zmieni ? Ze ja przestane wytykac ci to, czego tak
    strasznie starasz sie nie widziec, a ty przestaniesz mnie obrazac ?
    Jestes doroslym czlowiekiem - zastanow sie nad tym, zanim po raz kolejny
    obrazisz kogos.

    Tomek

  • 5. Data: 2004-08-06 05:33:43
    Od: <p...@e...pl>

    Ponieważ moderator grupy nie ma ochoty
    odpowiadać na moje maile.
    Być może wy mi pomożecie.
    Od 3 tygodni próbuję wysłać maila z ofertą
    pracy - poszukujemy ludzi.
    Nie moge go wysłać ponieważ z jakis tajemnych
    powodów moderator go nie umieszcza -
    w czym tkwi problem może ktoś wie ?
    Ten post wysłałem tak samo jak ogłoszenie.
    Ja jako potencjalny pracodawca musze tracić czas na wysyłanie
    co jakiś czas email z treścia która i tak jest
    odrzucana - to jakaś paranoja.
    Jaki jest sens istnienia tej grupy skoro na cała
    Polskę jest dopuszczanych 10 ogłoszeń na tydzień.
    Może moderator jest zbyt ambitny moze sie powinien
    wyluzować bo nie widze bym łamał zasady FAQ.
    czy netykiety - co i tak w dobie wszechobecnego spamu
    jest anachronicznym wyrazeniem - netykieta -
    nikt tego nie przestrzega.
    Nikt na takim zachowaniu moderatora nie zyskuje a
    tracą pracodawcy i bezrobotni.

    pozdrawiam,
    <doprowadzony do furii>

    Oto treść

    Subject : Trójmiasto / Programista JAVA

    Poszukujemy współpracowników do nowego
    projektu dla firm z sektora MŚP.

    Miejsce pracy: Trójmiasto

    Wymagania:
    Znajomość (koniecznie):
    - Java
    - Struts 1.1
    - SQL (MySQL)
    - JSP
    - Znajomośc angielskiego na poziomie dokumentacji technicznej

    Dodatkowo (mile widziane):
    - EJB - Entity (CMP), Session
    - JBoss
    - Eclipse - IDE
    - linux (podstawy)
    - Znajomość diagramów ERD i narzędzi CASE
    - doświadczenie w branży finansowej

    Oferujemy:
    - wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
    - dowolnie określany czas pracy
    - udział w ciekawych projektach
    - twórczą atmosferę pracy
    - wyzwania i ciężką robotę

    Forma zatrudnienia : do uzgodnienia
    Mile widziani absolwenci

    Prosimy o przesłanie CV i opisu projektów z wykorzystaniem EJB
    na adres : praca(małpa)extend.pl
    Oczywiście (małpa) w powyższym adresie prosimy zastapić znakiem @

    www.extend.pl
    Systemy dla MSP, outsourcing komponentów
    Do aplikacji prosimy dopisać:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb Extend.pl niezbędnych
    do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97
    o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).

  • 6. Data: 2004-08-06 06:06:10
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    > Nie moge go wysłać ponieważ z jakis tajemnych
    > powodów moderator go nie umieszcza -
    > w czym tkwi problem może ktoś wie ?
    > Ten post wysłałem tak samo jak ogłoszenie.

    Wobec tego nie masz deklaracji kodowania mimo ze uzywasz
    polskich znakow.

    > Ja jako potencjalny pracodawca musze tracić czas na
    > wysyłanie co jakiś czas email z treścia która i tak jest
    > odrzucana - to jakaś paranoja.

    Pisales do moderatora?

    > Może moderator jest zbyt ambitny moze sie powinien
    > wyluzować bo nie widze bym łamał zasady FAQ.

    Ale lamiesz.

    > czy netykiety - co i tak w dobie wszechobecnego spamu
    > jest anachronicznym wyrazeniem - netykieta -
    > nikt tego nie przestrzega.

    Przestrzega wiecej osob niz myslisz. A tak z ciekawosci,
    na porzadku dziennym mamy tez kradzieze -- kradniesz?
    Bo skoro starczy ze "inni tak robia" to moze warto?

    > <doprowadzony do furii>

    I uspokoj sie troche, zlosc pieknosci szkodzi ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 7. Data: 2004-08-06 06:23:02
    Od: <p...@e...pl>

    > Wobec tego nie masz deklaracji kodowania mimo ze uzywasz
    > polskich znakow.
    Jakich deklaracji kodowania ?
    Mam powszechnie stosowanego klienta poczty
    elektronicznej (w 90 % czy to się komus podoba czy nie) komputerów PC
    z zainstalowanym systemem operacyjnym
    Win(kurde)dows ze standardowym
    ustawieniem kodowania
    polskich znaczk ow iso-8859-2 w wysyłanych
    postach na grupy dyskusyjne.
    Nie widzę dalszej potrzeby deklarowania
    czegokolwiek.
    A tak przy okazji jakie znaczenie ma deklaracja
    polskich zaków dla osób poszukujących
    pracy jeżeli mail jest czytelny - każdy polski
    znaczek począwszy od ą skończywszy na ż ?
    Hej purści i moderatorzy no jakie ma to znaczenie ?

    > Pisales do moderatora?

    Jasne - wszyscy piszą a gośc i tak ich olewa
    proponuje przejrzec wątek chinola (moderatorzy ppo - litości)

    >Przestrzega wiecej osob niz myslisz. A tak z ciekawosci,
    >na porzadku dziennym mamy tez kradzieze -- kradniesz?
    >Bo skoro starczy ze "inni tak robia" to moze warto?

    A to jakiś szczeniacki i z poza tematu tekst - do którego większego
    komentarza nie chce mi się pisać ....

    pozdawiam

  • 8. Data: 2004-08-06 06:49:08
    Od: Zbigniew Świętkowski <m...@a...jest.na.www>

    Użytkownik <p...@e...pl> wrote:
    > Jakich deklaracji kodowania ?
    > Mam powszechnie stosowanego klienta poczty
    > elektronicznej (w 90 % czy to się komus podoba czy nie) komputerów PC
    [...]

    Czyli na FAQ nie poświęciłeś 5 minut.

    > Jasne - wszyscy piszą a gośc i tak ich olewa
    > proponuje przejrzec wątek chinola (moderatorzy ppo - litości)

    Tak, to wyrocznia :>

    > A to jakiś szczeniacki i z poza tematu tekst - do którego większego
    > komentarza nie chce mi się pisać ....

    Raczej... prosto i na temat.

    pozdr.,
    --
    Zbigniew Świętkowski
    [ http://yataman.mac.edu.pl ]

  • 9. Data: 2004-08-06 06:50:51
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2004-08-06 08:23:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *p...@e...pl* skreślił te oto słowa:

    > Nie widzę dalszej potrzeby deklarowania
    > czegokolwiek.

    Gdybyś jednak zmienił zdanie to polecam wskazówki umieszczone tutaj:
    http://usenetowa.lameriada.com
    Zajmie Ci to minutę :]

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 10. Data: 2004-08-06 07:10:27
    Od: <p...@e...pl>

    Widzę że dyskutanci mają dwa różne cele
    - Mój cel to usprawnienie publikacji ofert pracy
    poprzez zdjęcie niektórych bzdetnych ograniczeń
    które nic nie wnoszą do sprawy

    - cel moich dykutantów to pokazanie mi i innym
    że jestem kompletnym lamerem i nie potrafię czytać
    FAQ i że to tylko moja wina że ogłoszenia się nie pokazują
    Tym samym realizują głowny ich cel dyskusji :
    wskazanie na siebie że są OK (czytaj: nie są
    lamerami) bo potrafią czytać FAQ i są świdomymi
    użytkownikami doskonałego narzędzia zwanego
    grupami dyskusyjnymi (lub news-ami - zresztą
    co ja tam wiem przecież jestem kompletną lamą).

    Za dużo straciłem już czasu na ten bezprzedmiotowy bełkot
    który i tak nie rozwiąże mojego problemu w poszukiwaniu
    procowników.

    pozdrawiam wszystkich
    i się odłączam.