PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3-miesięczny okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-08-03 08:58:54
    Temat: Re: 3-miesięczny okres wypowiedzenia
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WitekB" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cenk0l$40m$1@news.onet.pl...
    > Jestem zatrudniony od 15 lat w tej samej firmie obowiązuje mnie 3
    miesięczny
    > okres wypowiedzenia.
    >
    > Pracodawca nie chce się zgodzić na skrócenie.
    >
    > Czy są sposoby skrócenia okresu wypowiedzenia? (nie chciałbym porzucać
    > pracy)

    Witam,

    Jego prawo odmowic. Wg przepisow NALEZY mu sie ten czas jako niby
    znalezienie czlowieka na Twoje miejasce i innych spraw ktore sa z toba
    zwiazane.

    salut
    Piotrek,

  • 3. Data: 2004-08-03 09:48:29
    Od: "Uncle" <wojtek(an_t_y_sp_amik)@alexadria.cc>

    > Jego prawo odmowic. Wg przepisow NALEZY mu sie ten czas jako niby
    > znalezienie czlowieka na Twoje miejasce i innych spraw ktore sa z toba
    > zwiazane.

    ok, a jezeli pracodawca przyjmuje w tym czasie ( 3 miesiące) nowego
    pracownika, czy odchodzący pracownik musi go uczyć pracy na
    jego stanowisku ?

    pozdro.

  • 4. Data: 2004-08-03 09:53:51
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Uncle" <wojtek(an_t_y_sp_amik)@alexadria.cc> napisał w
    wiadomości news:cennac$554$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ok, a jezeli pracodawca przyjmuje w tym czasie ( 3 miesiące) nowego
    > pracownika, czy odchodzący pracownik musi go uczyć pracy na
    > jego stanowisku ?

    Witam,

    Jak mu ktos zleci to poewnie jest to wydanie polecenia sluzbowego. Ale wiesz
    zawsze mozna uczyc aby nic nie nauczyc :)

    salut
    Piotrek,

  • 5. Data: 2004-08-03 09:57:49
    Od: "Uncle" <wojtek(an_t_y_sp_amik)@alexadria.cc>

    > Jak mu ktos zleci to poewnie jest to wydanie polecenia sluzbowego. Ale
    wiesz
    > zawsze mozna uczyc aby nic nie nauczyc :)

    polecenie sluzbowe dotyczy chyba tylko powierzonych
    obowiazkow na stanowisku. (?)
    jak szef zaproponuje mi zmywanie podłogi,
    a ja mu się zaśmieje w twarz będzie to
    niewykoananie polecenia służbowego ?

    kurde , troszkę to dziwne :)

    pozdro.

  • 6. Data: 2004-08-03 12:05:33
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Uncle" <wojtek(an_t_y_sp_amik)@alexadria.cc> napisał w
    wiadomości news:cennn1$ohm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > polecenie sluzbowe dotyczy chyba tylko powierzonych
    > obowiazkow na stanowisku. (?)
    > jak szef zaproponuje mi zmywanie podłogi,

    Witam ponownie,

    No ale to jest wg mnie inaczej. Odchodzisz z pracy i wg niego jest to
    czynnosc ktora teraz jest dla firmy najwazniejsza. Kazdy sad powie iz
    pracodawca mial racje bo przeciez Ty masz wiedze a on chce abys ja nowemu
    pracownikowi przekazal - i stad na przyklad te 3 miesiace wypowiedzenia.

    salut
    Piotrek,

  • 7. Data: 2004-08-03 12:45:06
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > polecenie sluzbowe dotyczy chyba tylko powierzonych
    > obowiazkow na stanowisku. (?)
    zakres obowiązków wskazuje, co też masz w pracy do wykonania. Masz wykonywać
    to, chociaż zwykle wpisane w obowiązki jest "inne polecenia
    przełożonego" :)
    > jak szef zaproponuje mi zmywanie podłogi,
    > a ja mu się zaśmieje w twarz będzie to
    > niewykoananie polecenia służbowego ?
    Jeżeli jest to jednorazowe polecenie, to ja bym się nie wygłupiał i zmył
    podłogę. Ale jednocześnie wyraźnie dał do zrozumienia że to jest
    pozakompetencjami, że inne osoby do tego zatrudnione wykonały by pracę dużo
    lepiej niż ty