PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to za nowa moda?

  • 11. Data: 2003-04-04 09:38:42
    Temat: Re: Co to za nowa moda?
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Boa <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał(a):

    > "Dodatkowymi atutami będą:
    > - znajomość języka angielskiego,
    > - uregulowany stosunek do służby wojskowej oraz rodzina"
    >
    > Co za rodzina?! Jakie to ma znaczenie dla pracy?!
    > Pozdrr.,

    Przecież rodzina to także brat albo siostra, o ile się nie myle. Nie rozumiem
    dlaczego fakt posiadania rodzeństwa ma takie ogromne znaczenie dla pracodawcy.

  • 12. Data: 2003-04-04 10:00:18
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    > Przecież rodzina to także brat albo siostra, o ile się nie myle. Nie
    rozumiem
    > dlaczego fakt posiadania rodzeństwa ma takie ogromne znaczenie dla
    pracodawcy.

    gratuluje pomyslunku, zycze powodzenia na rynku pracy

    J o k e R

  • 13. Data: 2003-04-04 10:03:34
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież rodzina to także brat albo siostra, o ile się nie myle. Nie
    rozumiem
    > dlaczego fakt posiadania rodzeństwa ma takie ogromne znaczenie dla
    pracodawcy.

    w tym zanczeniu nie chodzi o brata itp lecz o zone i dziecko np. a
    dlaczego... hmm 3 razy sie zastanowisz nad opuszczeniem pracy mając na
    utrzymaniu żone i dziecko...
    jak juz zostało napisane... taki człowiek jest bardziej odpowiedzialny
    [poza wyjątkami oczywiście]

  • 14. Data: 2003-04-04 10:08:44
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > W Polsce zgodnie z prawem tez nie moze, ale prawo a praktyka to 2 rózne
    > sprawy u nas.... :(

    Zawodowi prawnicy posuwają się jeszce o krok dalej: zapisy prawne nie
    mają większego znaczenia, ważna jest praktyka.

    Pzdr: Dogbert

  • 15. Data: 2003-04-04 10:11:24
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Przecież rodzina to także brat albo siostra, o ile się nie myle. Nie rozumiem
    > dlaczego fakt posiadania rodzeństwa ma takie ogromne znaczenie dla pracodawcy.

    Z bratem albo siostrą trzeba się dzielić dobrami doczesnymi, nie każda
    rodzina ma je w nieograniczonej obfitości.
    W pracy jest podobnie, trzeba się dzielić wypracowanym dochodem z
    współpracownikami, praktyka w tym względzie jest więc wskazana.

    Pzdr: Dogbert

  • 16. Data: 2003-04-04 11:45:56
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    > W pracy jest podobnie, trzeba się dzielić wypracowanym dochodem z
    > współpracownikami, praktyka w tym względzie jest więc wskazana.
    >
    > Pzdr: Dogbert

    Nigdy nie sadzilem ze tak daleko mozna sie posunac w analizie prostych
    wymagan... mam nadzieje ze to taki zart

    J o k e R

  • 17. Data: 2003-04-04 13:54:11
    Od: "posrednik_2wp" <p...@w...pl>

    Witam !
    Może tu mieć znaczenie rodzaj wykonywanej pracy. Kiedyś starałem sie o pracę
    w firmie o profilu finansowym, gdzie odpowiadać miałem za kase w papierach i
    fizyczna.
    Szef przyjechał do mnie do domu, pod pretekstem umówienia się co do daty
    rozpoczęcia pracy...jego oczy rejestrowały, czy to co napisałem w życiorysie
    było prawdą ... Żona, dziecko, daje troszke większą gwarancję, że nie
    pryśniesz z kasą w Polske.

    Pozdrówka Adam

  • 18. Data: 2003-04-04 15:29:17
    Od: No Name <v...@w...pl>

    On 4/4/2003 1:45 PM, J o k e R wrote:

    > Nigdy nie sadzilem ze tak daleko mozna sie posunac w analizie prostych
    > wymagan... mam nadzieje ze to taki zart

    To żart, ale smutny, więc perwersja posunięta do granic obłędu.
    Chodziło mi o to, że w pracy dąży się do tego, by dwie (lub więcej)
    osoby pracowały za jedną pensję.

    Pzdr: Dogbert

  • 19. Data: 2003-04-04 15:33:06
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "KaeL" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zgadzam się.
    > To tak, jakby powiedzieć 'skoro mamy wolność, to mogę sobie sikać na
    ulicy'.

    Nie - bo ulica wymaga zachowania pewnego porzadku. Mozesz sie
    tak zachowywac by nie przeszkadzac innym (w naszej kulturze
    takie zachowanie by wielu osobom przeszkadzalo).

    > Nie, nie możesz.
    > A pracodawca nie może wymagać danego wieku, koloru skóry, stosunku do
    wiary,
    > wzrostu, też zdjęcia - no chyba że chodzi np. o modelki.

    > Niestety to są tylko moje poglądy. Wynisłem je z ameryki - kraju okrutnego
    > kapitalizmu, ale mi one bardzo odpowiadają.

    Niestety ten amerykanski kapitalizm jest coraz bardziej
    niszczony przez socjalizm. I takie zakazy wynikaja wlasnie
    z ograniczania swobody wyboru, co jest podstawa wolnego rynku.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 20. Data: 2003-04-04 22:52:26
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    posrednik_2wp napisał:

> [...]
    > było prawdą ... Żona, dziecko, daje troszke większą gwarancję, że nie

    Tia, a w mojej bylej instytuacji finansowej, makler chcial sie sadzic z
    firma za to, ze z racji zbyt dlugiego siedzenia w pracy, zona sie z nim
    rozwiodla ;).

    Flyer