PracaGrupypl.praca.dyskusje › rachunkowość zarządcza

  • 1. Data: 2003-04-03 15:46:04
    Temat: rachunkowość zarządcza
    Od: "Grzegorz Szymański" <g...@w...pl>

    Witam.Jestem studentem,w tym roku muszę wybrać specjalność.Jedną z nich jest
    rachunkowość zarządcza.Czy mam szanse na zatrudnienie po takim kierunku?Z
    góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-04-04 20:57:57
    Temat: Re: rachunkowość zarządcza
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Grzegorz Szymański wrote:

    > Witam.Jestem studentem,w tym roku muszę wybrać specjalność.Jedną z nich jest
    > rachunkowość zarządcza.Czy mam szanse na zatrudnienie po takim kierunku?Z
    > góry dziękuję za odpowiedź.

    Witaj.

    Nie ma 100% pewnosci znalezienia pracy zarowno po ukonczeniu medycyny
    jak i ekonomii.
    Po prostu ucz sie tego co Ciebie interesuje, a pieniadze jak maja
    przyjsc to i tak przyjda. A jak nie to chociaz bedziesz mial
    satysfakcje, ze sie uczyles tego co lubiles :)

    Udanego wyboru !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 3. Data: 2003-04-06 14:16:29
    Od: "Grochu" <g...@g...nospam.pl>

    > Po prostu ucz sie tego co Ciebie interesuje, a pieniadze jak maja
    > przyjsc to i tak przyjda. A jak nie to chociaz bedziesz mial
    > satysfakcje, ze sie uczyles tego co lubiles :)

    Tiaaa, świetnie... A jak mają nie przyjść, to i tak nie przyjdą? Jednak
    myślę, że lepiej się nauczyć najpierw czegoś pożytecznego, a potem, jeśli
    znajdzie się jakaś praca, można sobie w wolnych chwilach pozwolić na naukę
    tego, co się lubi.
    Najlepsza byłaby oczywiście sytuacja, kiedy to co się lubi było tym co może
    dać szansę na dobrą pracę.

    TB