PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to za nowa moda?

  • 1. Data: 2003-04-03 17:17:47
    Temat: Co to za nowa moda?
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    "Dodatkowymi atutami będą:
    - znajomość języka angielskiego,
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej oraz rodzina"

    Co za rodzina?! Jakie to ma znaczenie dla pracy?!
    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2003-04-03 17:23:37
    Temat: Re: Co to za nowa moda?
    Od: "Chesterro" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Co za rodzina?! Jakie to ma znaczenie dla pracy?!

    Odpowiedzialnosc za jej utrzymanie, a to wiaze sie z tym
    ze bedzie Ci zależec na pracy

    pozdrawiam

    Chesterro

  • 2. Data: 2003-04-03 17:23:37
    Od: "Chesterro" <c...@o...pl>

  • 4. Data: 2003-04-03 17:23:37
    Od: "Chesterro" <c...@o...pl>

  • 5. Data: 2003-04-03 18:34:19
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Chesterro" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedzialnosc za jej utrzymanie, a to wiaze sie z tym
    > ze bedzie Ci zależec na pracy

    Ja mysle ze jest to i wada i zaleta. Z jednej strony bedzie tej osobie
    bardziej zalezec na pracy, a z drugiej osoba samotna bedzie bardziej
    dyspozycyjna - brak rodziny = siedzenie w pracy po 15 godz bez zadnego zalu
    (osoba z rodzina na dluzsza mete sobie na to nie pozwoli)

  • 6. Data: 2003-04-03 20:22:27
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    > Odpowiedzialnosc za jej utrzymanie, a to wiaze sie z tym
    > ze bedzie Ci zależec na pracy

    To ogłoszenie dotyczy mężczyzn (ureg. wojsko), no i moze dla facetów rodzina
    to zalet,. jednak niestety dla kobiet to wada:((( Sama parę razy

    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 7. Data: 2003-04-03 21:05:53
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Boa napisal(a) Thu, 3 Apr 2003 19:17:47 +0200:
    >Co za rodzina?! Jakie to ma znaczenie dla pracy?!

    Moze swiadczyc np. o stabilnosci, odpowiedzialnosci klienta.
    W kadzym badz razie pracodawca ma prawo wymagac to co mu
    sie podoba. Pracownik zas moze odrzucic takiego pracodawce.
    O ile ma alternatywe oczywiscie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 8. Data: 2003-04-03 21:35:56
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    z rodziną to jeszcze nie widziałem takiego ogłoszenia

    Jak znam zycie to ludzie , którzy mają rodziny są skuteczniejsi i sie
    lepiej z nimi współpracuje.

  • 9. Data: 2003-04-04 06:08:31
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W kadzym badz razie pracodawca ma prawo wymagac to co mu
    > sie podoba.
    Nie zgadzam się.
    To tak, jakby powiedzieć 'skoro mamy wolność, to mogę sobie sikać na ulicy'.
    Nie, nie możesz.
    A pracodawca nie może wymagać danego wieku, koloru skóry, stosunku do wiary,
    wzrostu, też zdjęcia - no chyba że chodzi np. o modelki.
    Niestety to są tylko moje poglądy. Wynisłem je z ameryki - kraju okrutnego
    kapitalizmu, ale mi one bardzo odpowiadają.
    Na szczęście mam exhibicionistyczną naturę... ;)
    Pozdro,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu

  • 10. Data: 2003-04-04 07:44:40
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " KaeL " wrote:

    > A pracodawca nie może wymagać danego wieku, koloru skóry, stosunku do
    > wiary, wzrostu, też zdjęcia - no chyba że chodzi np. o modelki.
    > Niestety to są tylko moje poglądy. Wynisłem je z ameryki -

    W Polsce zgodnie z prawem tez nie moze, ale prawo a praktyka to 2 rózne
    sprawy u nas.... :(

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656