PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiałek dla bezrobotnych - kiedy?

  • 1. Data: 2003-04-03 16:50:52
    Temat: Zasiałek dla bezrobotnych - kiedy?
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    Moja sytuacja :
    - dnia 07.01.2003 zostałem uznany za osobę bezrobotną
    - przyznano mi zasiłek po upływie 90 dni od dnia zarejetrowania czyli(wg
    moich obliczeń) wypada że 5.04.2003 uzyskuje juz prawo do zasiłku
    o co chodzi:
    jestem umówiony na "podpis" 8.04 .....słyszałem że wypłaty zasiłków
    przyznawane sa w konkretne dni (chyba 5 każdego miesiąca)
    Pytanie : Czy nie "przepadnie" mi wypłata zasiłku w tym miesiącu?Bardzo mi
    są potrzebne te pieniądze.

    ------------------------------------
    Pozdrawiam Pablo

  • 2. Data: 2003-04-03 17:02:26
    Temat: Re: Zasiałek dla bezrobotnych - kiedy?
    Od: <d...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyznawane sa w konkretne dni (chyba 5 każdego miesiąca)
    > Pytanie : Czy nie "przepadnie" mi wypłata zasiłku w tym miesiącu?Bardzo mi

    Jak KAZDEMU :)

  • 3. Data: 2003-04-03 19:09:02
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    zasilek za okres od 5 do 30 kwietnia dostaniesz w maju, gdyz zasilki wyplaca
    sie z dolu

    Jean

  • 4. Data: 2003-04-04 06:11:58
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

> [...]
    > - przyznano mi zasiłek po upływie 90 dni od dnia zarejetrowania czyli(wg
    > moich obliczeń) wypada że 5.04.2003 uzyskuje juz prawo do zasiłku
    Właśnie się zarejestrowałem - wczoraj.
    Chcecie powiedzieć że skoro następne spotkanie mam pod koniec miesiąca, to
    oni wtedy nie dadzą mi jeszcze zasiłku???
    Kurcze, może tak być że będę czekał 3 miechy na tę forsę?
    Pozdro,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu

  • 5. Data: 2003-04-04 06:24:18
    Temat: Odp: Zasiałek dla bezrobotnych - kiedy?
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    pojdziesz na termin to napewno dostaniesz decyzje przyznajaca prawo do
    zasilku i zostaniesz poinformowany kiedy masz termin wyplaty. no i jak
    wspomnial kolega jean kasa bedzie napewno dopiero w maju.

    pozdrawiam
    tomek