PracaGrupypl.praca.dyskusje › przepustka osobowa

  • 1. Data: 2003-04-03 14:40:01
    Temat: przepustka osobowa
    Od: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>

    Jakie konsekwecje może ponieść pracodawca, w przypadku udzielenia
    pracownikowi przepustki zezwalającej na oddalenie się z zakładu?
    Czy w przypadku nieszcześliwego zdarzenia pracodawca ponosi odpowiedzialność
    czy z tytułu przepustki odpowiedzialność przenosi się na pracownika?
    Gdzie mogę znaleść regulacje prawne dotyczące w/w kwesti.

  • 2. Data: 2003-04-04 06:04:56
    Temat: Re: przepustka osobowa
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Sebastian T." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdzie mogę znaleść regulacje prawne dotyczące w/w kwesti.
    >
    > Co prawda nie spotkałam się z czyms takim jak przepustka na oddalenie się
    z zakładu pracy - ale jeśli jest to związane z poleceniem wykoanania pracy
    poza zakładem to pracodawca nadal odpowiada, jeżeli jest to wyjście
    pracownika w celu załatwienia spraw prywatnych to w razie wypadku etc. (z
    tego co pamiętam) traktowane jest zdarzenie jako wypadek w drodze z lub do
    pracy. Bo tylko samowolne oddalenie się pracownika powoduje, że pracodawca
    ne ponosi żadnej odpowiedzialności.
    pozdrawiam