PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: Paweł Pollak <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Tue, 3 Dec 2002 00:03:04 +0100

    Użytkownik "flyer" napisał w wiadomości
    >Dobra skoro chcesz innej odpowiedzi - prosze bardzo. Wyraz placic
    >podatek kojarzy mi sie bezposrednio z podatnikiem. Jestem podatnikiem
    >podatku dochodowego od osob fizycznych, ale juz nie od vat, akcyzy.

    To kto płaci ten podatek, gdy uiszczasz rachunek za telefon lub prąd?

    >Oczywiscie ponosze koszt tych podatkow, ale rowniez ponosze posrednio
    >(poprzez np. koszt kredytu firmy produkujacej buty) koszt wynagrodzenia
    >prezesa banku. W taki sposob wszystko mozna udowodnic.

    No więc jeszcze raz bez większej nadziei, że coś się przebije przez
    socjalistyczne klapki na Twoich oczach: buty możesz kupić od firmy, która
    wzięła kredyt w banku, gdzie prezes zarabia mało, możesz kupić od firmy,
    która w ogóle nie wzięła kredytu, możesz zamówić u szewca albo możesz
    chodzić
    boso. Podatki płacisz musisz.

    Paweł
    --