PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-12-03 03:55:33
    Temat: Re: Re: Co to są znajomości?
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pollak wrote:

    > Mamy już rentowne górnictwo, które nie wyciąga ręki po jeszcze?

    TAK. Kilka kopaln jest juz samowystarczalnych, nie wspominajac
    o Bogdance na Lubelszczyznie.>

    > Widzę, że rozpaczliwie szukasz jakiegoś sukcesu w dyskusji i postanowiłeś
    > zdyskwalifikować dane, o których sam napisałem, że są nieaktualne. A nawet
    > jakbym nie napisał, to przecież chodziło o rząd wielkości. Ciekawe, że nie
    > czepiasz się danych co do zarobków prezesów i liczby banków, wziętych z
    > powietrza i mocno przesadzonych.

    Bo wiem, ze teoretycznie sa przesadzone - kilka dni temu sprawdzilem w
    GW i maksymalnie bylo 230 000 (plus oczywiscie rozne swiadczenia). Ale
    nie chodzilo mi o dokladne wyliczenia - to TY je zaczales i sie nimi
    bawiles. Oprocz braku zrozumienia co to jest restrukturyzacja, wykazales
    sie rowniez przytaczaniem danych z okresu, kiedy bezrobocie w
    wymienionym regionie bylo o 100% nizsze. Wybacz, ale ja sie nie bawie
    takimi wyliczeniami bez pewnych danych.

    Flyer