PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robic na studiach? ( IT ) › Re: Co robic na studiach? ( IT )
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co robic na studiach? ( IT )
    Date: Sun, 26 Aug 2007 20:22:38 +0200

    W wiadomości news:fasea0$g8r$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Nie pytałem o pretekst do napisania tego, co napisałeś,
    > a o rzetelne uzasadnienie.
    Ty chciałbyś rzetelnego uzasadnienia moich kpin? Dowcipy też mam ci
    tłumaczyć?
    Napisałem o firmoidach, napisałem kim wg mnie są i co o nich sądzę. Co ja ci
    mam jeszcze uzasadniać?

    > Póki nie łamiesz prawa, możesz napisać tutaj dowolną bzdurę,
    Jak złamię, to też mogę.
    Ty też.

    > ja natomiast mam prawo wytykać Ci to, że bzdury piszesz.
    > Co niniejszym czynię.
    No i co z tego? Ja twoje wytyki mam w..., wiesz gdzie, prawda?

    > Dziwię się tylko, że o ile w tematach prawnych jesteś bardzo dokładny,
    > podajesz źródła i starasz sie o precyzję posuniętą nieraz do przesady,
    > o tyle kiedy wypowiadasz się na temat IT, konfabulujesz gorzej od
    > "Gienka", którego na tej właśnie grupie zwalczasz.
    Aaaa, to tu jest pies pogrzebany, ty po prostu nic nie dałeś rady zrozumieć.
    Sam pracuję w IT (nie tylko, oczywiście) i lubie tę branżę, naturalnie z
    trzeźwym osądem i dystansem, mam z niej w końcu jakąś tam kasę.
    Spróbuję ci wytłumaczyć prościej niż to napisałem poprzednio, to ci powinno
    pomóc.
    Otóż odniosłem się do zachowania pewnej grupy "osób"(?), nazywanych przeze
    mnie _ogólnie_ firmoidami. Zaś przykładów firemek rodem z terenu IT użyłem
    tylko dlatego, że sam wątkoczyńca clou swego postu umieścił w tym obszarze.
    Zresztą jak sobie przejrzysz archiwum, to duża część (większość?) piszących
    tu zainteresowana jest tą właśnie branżą lub jej okolicami.
    Zjawisko bycia firmoidem w zasadzie nie zależy wprost od sektora gospodarki,
    jest - rzekłbym - interbranżowe. ;)
    Myśl trochę szerzej, a nie będziesz popełniał takich myślowych lapsusów.

    > Brak mi tu konsekwencji. Ale chcesz powtarzać, co ślina na palce
    > przyniesie -
    > - wolna droga...
    Nie musisz się na to zgadzać. Nie bądź konformistą...

    --
    Jotte