PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co robia zony Green Cardowcow?

  • 1. Data: 2002-02-04 14:07:46
    Temat: Co robia zony Green Cardowcow?
    Od: ciechan <r...@p...onet.pl>

    Witajcie!
    Byc moze i moj maz dolaczy do Green Cardowcow w Bawarii. Jest po
    rozmowach z Niemcami.
    A ja mam pytanie: co w porabiaja w Niemczech Wasze zony. Czy jest tam
    jakas szansa dla nas na prace. Wiem, ze musze odczekac rok, dwa. Tu w
    Polsce pracuje jako ksiegowa, skonczylam ochrone srodowiska i dobrze
    znam niemiecki. Nie bardzo sobie wyobrazam siedzenie w domu przez 5 lat.
    Na poczatku nie bedzie zle, poznawanie miasta, ludzi, przeprowadzka, ale
    co potem? Czy Wasze zony nie narzekaja na brak zajecia kiedy Wy
    pracujecie?

    Pozdrawiam
    Renata

  • 2. Data: 2002-02-04 14:12:39
    Temat: Re: Co robia zony Green Cardowcow?
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Czesc,
    Jak to co - maja Niemieckich kochankow !!!!

    CU Janet,

  • 3. Data: 2002-02-04 14:13:56
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "ciechan" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Na poczatku nie bedzie zle, poznawanie miasta, ludzi, przeprowadzka, ale
    > co potem? Czy Wasze zony nie narzekaja na brak zajecia kiedy Wy

    fajnie zapraszam, moja za chwilę się tu pojawi ale zaczyna od intensywnego
    niemca po 4godz dzinnie, a potem się zobaczy, aha no i jakbyście wyladowali
    w monachium to byłoby fajnie bo narazie tylko kingramowa i moja się
    zdecydowały

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 4. Data: 2002-02-04 16:28:23
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    "Janet" <j...@v...gate.pl> wrote in message
    > Czesc,
    > Jak to co - maja Niemieckich kochankow !!!!
    >
    > CU Janet,

    Wiesz co, jak masz takie pierdoly pisac, przenies sie na inna grupe.
    A tak w ogole to PLONK.

    Bez pozdrowien
    Pawelek

    PS
    Renata, nie czytaj tych wypocin. Facet(ka) od myslenia dostala zylakow
    na mozgu. Postaram sie odpowiedziec jutro. Na razie

  • 5. Data: 2002-02-04 16:30:06
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a3m55t$i9v$2@news.onet.pl...
> [...]

    wyladowali
    > w monachium to byłoby fajnie bo narazie tylko kingramowa i moja się

    Widze, ze nie tylko ja musze zmienic nawyki co do nazwisk. U mnie Krzysio
    (a wlasciwie familia) ciagle pod wpisem KINGRAMOWIE ;-)))

    > --
    > pozdrówka, Slavo

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 6. Data: 2002-02-04 16:38:19
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >Renata, nie czytaj tych wypocin. Facet(ka) od myslenia dostala zylakow
    >na mozgu. Postaram sie odpowiedziec jutro. Na razie

    A jednak poczytaj-poczytaj jest to informacja nie tylko zartobliwa ale i daje
    troche do myslenia. Inny swiat, inna kasa, inne atrakcje..... Kto wie czy sie
    nie zdazy "Niemoralna propozycja" ;-)

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2002-02-05 08:22:00
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "R-nee" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    daje
    > troche do myslenia. Inny swiat, inna kasa, inne atrakcje..... Kto wie czy

    Od niemoralnych propozycji nie da sie uciec. Ale czy niemoralnym jest
    nazywanie domniemanej zgody pewnikiem. Wg niejakiego J. plci obojetnej
    wszystkie zony informatykow, gdy przyjada do Niemiec to .....

    BTW. Nie recze za swoja reakcje, gdybym sie z nim (nia) spotkal

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2002-02-05 08:22:14
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Hej,

    A jaka moze byc prawda ? Nalezy troszeczke pomyslec realnie i samo
    przyjdzie. Jezeli facet tyra od rana do wieczora w pracy i na nic nie ma
    ochoty to kazda kobieta w koncu mowi dosc i robi cos co faceta zaskakuje (
    szuka tego czego nie moze dostac w domu gdzie indziej ).

    CU Janet,

  • 9. Data: 2002-02-05 09:17:05
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Hej,

    Czego sie tak pieklisz ? Ja tylko wyrazilem swoje zdanie bo co ma robic
    kobieta na obczyznie - bez pracy , bez meza i majaca duuuzo czasu dla siebie
    ( i nie bedaca brzydka kobieta ).
    Jezeli tak bardzo sie denerwujesz to znaczy ze masz powody do tego.

    Kazdy inny facet jezeli mail by zaufanie do swojej drugiej polowy smial by
    sie z tego i obrucil w zart ( Ja tak robie ).

    CU Janet,

    ps.: masz szczescie ze nie pracujesz we Wloszech bo wtedy mial bys naprawde
    spore klopoty z kobieta ( na 100% gdyby byla bladynka ). Dlaczego zapytaj
    nie mnie tylko Wlochow. I co wtedy bys zrobil ?!

  • 10. Data: 2002-02-05 09:32:43
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >( i nie bedaca brzydka kobieta ).
    >Jezeli tak bardzo sie denerwujesz to znaczy ze masz powody do tego.

    Pawel chodzil do OAZY i wierzy w swietlane idealy ;-)

    >Kazdy inny facet jezeli mail by zaufanie do swojej drugiej polowy smial by
    >sie z tego i obrucil w zart ( Ja tak robie ).
    Zainstalowales pas cnoty? Czy zamykasz zonke w domu jak idziesz do pracy?

    >ps.: masz szczescie ze nie pracujesz we Wloszech bo wtedy mial bys naprawde
    >spore klopoty z kobieta ( na 100% gdyby byla bladynka ). Dlaczego zapytaj
    >nie mnie tylko Wlochow. I co wtedy bys zrobil ?!

    Swiat jest taki jaki jest nie tylko we Wloszech.