PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robia zony Green Cardowcow? › Co robia zony Green Cardowcow?
    From: ciechan <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Co robia zony Green Cardowcow?
    Date: Mon, 04 Feb 2002 15:07:46 +0100

    Witajcie!
    Byc moze i moj maz dolaczy do Green Cardowcow w Bawarii. Jest po
    rozmowach z Niemcami.
    A ja mam pytanie: co w porabiaja w Niemczech Wasze zony. Czy jest tam
    jakas szansa dla nas na prace. Wiem, ze musze odczekac rok, dwa. Tu w
    Polsce pracuje jako ksiegowa, skonczylam ochrone srodowiska i dobrze
    znam niemiecki. Nie bardzo sobie wyobrazam siedzenie w domu przez 5 lat.
    Na poczatku nie bedzie zle, poznawanie miasta, ludzi, przeprowadzka, ale
    co potem? Czy Wasze zony nie narzekaja na brak zajecia kiedy Wy
    pracujecie?

    Pozdrawiam
    Renata