PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo robia zony Green Cardowcow? › Re: Co robia zony Green Cardowcow?
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co robia zony Green Cardowcow?
    Date: Tue, 5 Feb 2002 10:17:05 +0100

    Hej,

    Czego sie tak pieklisz ? Ja tylko wyrazilem swoje zdanie bo co ma robic
    kobieta na obczyznie - bez pracy , bez meza i majaca duuuzo czasu dla siebie
    ( i nie bedaca brzydka kobieta ).
    Jezeli tak bardzo sie denerwujesz to znaczy ze masz powody do tego.

    Kazdy inny facet jezeli mail by zaufanie do swojej drugiej polowy smial by
    sie z tego i obrucil w zart ( Ja tak robie ).

    CU Janet,

    ps.: masz szczescie ze nie pracujesz we Wloszech bo wtedy mial bys naprawde
    spore klopoty z kobieta ( na 100% gdyby byla bladynka ). Dlaczego zapytaj
    nie mnie tylko Wlochow. I co wtedy bys zrobil ?!