PracaGrupypl.praca.dyskusje › nagana

  • 1. Data: 2002-02-04 12:16:45
    Temat: nagana
    Od: "OlO" <g...@p...onet.pl>

    Dostałem właśnie pismo z naganą. Chciałby się dowiedzieć jakie są tego
    konsekwencje.
    Sprawa dość pilna, jeżeli jest to coś tylko dla mojej informacji to poprostu
    to "oleje", jeżeli może
    mieć jakieś głębsze skutki, to mogę z firmą walczyć jako, że na pisaniu prac
    semestralnych zarabiam
    więcej niż w firmie wykonując 15 funkcji i brać za to minimum.
    (A ja q*wa im tworze system zarządzania firmą za 700/miesięcznie)

    Jak to na znanym plakacie... ide do weterynarza bo chyba jestem osłem.

    BTW. Poprawiając "mój" błąd dokonali oszustwa podatkowego ;)

    Pozdrawiam
    i z goory dzięki za pomoc
    010

  • 2. Data: 2002-02-04 12:32:32
    Temat: Re: nagana
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "OlO" napisał w wiadomości:
    > Dostałem właśnie pismo z naganą. Chciałby się dowiedzieć jakie są tego
    > konsekwencje.
    [...]
    > BTW. Poprawiając "mój" błąd dokonali oszustwa podatkowego ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > i z goory dzięki za pomoc
    > 010

    Skutki są takie że masz to przez najbliższe 12 miesięcy wysmarowane w swoich
    papierach. Jeśli odejdziesz w ciągu najbliższych 12 miesięcy to będziesz
    miał to wpisane w świadectwie pracy, a z takim świadectwem ciężko szukać
    pracy. Po 12 miesiącach wpis o ukaraniu pracownika usuwa się z akt
    osobowych.

    Polecam lekturę kodeksu pracy a zwłaszcza od Art.108 do 113.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-02-04 13:27:13
    Od: "OlO" <g...@p...onet.pl>

    "Serwiz" <r...@g...pl> wrote in message news:a3lv0o$ij0$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > osobowych.
    >
    > Polecam lekturę kodeksu pracy a zwłaszcza od Art.108 do 113.

    To trochę jest zabawne, ponieważ pół godziny przed tą naganą dostałem
    świadectwo pracy. Jako, że jestem przesuwany
    do innej firmy ;)

  • 4. Data: 2002-02-04 13:29:10
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

> [...]
    > To trochę jest zabawne, ponieważ pół godziny przed tą naganą dostałem
    > świadectwo pracy. Jako, że jestem przesuwany

    To trochę zgłupiałem :) Dostałeś nagane od pracodawcy nie będąc już jego
    pracownikiem?!?!?
    Ciekawe czemu miała słuzyć ta nagana po wygaśnieciu stosunku pracy?
    Nie rozumiem co znaczy przesunięcie do innej firmy, ty przechodzisz do
    konkurencji? czy właścicielem nowej firmy jest twój były pracodawca?

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-02-04 13:43:23
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "OlO" napisał w wiadomości:

    [...]
    > Przechodzę do niekornkurencyjnej firmy, gdzie właścicielem jest były
    > pracodawca, lecz
    > sprawa dotyczy pracy w byłej firmie, a nagana została mi dana po
    zakończeniu
    > okresu wypowiedzenia :).
    > No tak... teraz sam wszystko pojąłem, no i mogę chyba stwierdzić, że
    jednak
    > to "oleję"
    >
    > Pozdrawiam
    > 010

    To jedyne co pozostaje :) Powodzenia w nowym miejscu pracy, grunt to nie dac
    się wyrolować gładko :)

    Serwiz

  • 6. Data: 2002-02-04 13:45:28
    Od: "OlO" <g...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-02-04 18:58:56
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    OlO napisał(a):

    > BTW. Poprawiając "mój" błąd dokonali oszustwa podatkowego ;)

    Zgłoś to w Urzędzie Skarbowym i PIP'ie.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 8. Data: 2002-02-05 11:29:01
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miał to wpisane w świadectwie pracy, a z takim świadectwem ciężko szukać
    > pracy. Po 12 miesiącach wpis o ukaraniu pracownika usuwa się z akt

    Na swiadectwie pracy nie umieszcza się informacji że pracownik został
    ukarany naganą. Nie ma takiej pozycji i nie dopuszczają tego przepisy.

    Wiesiek

  • 9. Data: 2002-02-06 16:06:56
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" napisał w wiadomości:

    > swoich
    >
    > Na swiadectwie pracy nie umieszcza się informacji że pracownik został
    > ukarany naganą. Nie ma takiej pozycji i nie dopuszczają tego przepisy.
    >
    > Wiesiek

    Sam sobie namieszałem bo w jednym miejscu pisze o świadectwie pracy a w
    drugim o aktach osobowych. Faktycznie wpis o karze jest tylko w aktach
    osobowych.

    Serwiz