PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co byście wybrali??

  • 1. Data: 2002-12-08 01:43:31
    Temat: Co byście wybrali??
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Pracę w mieście w którym mieszkacie wy i wasza rodzina, znajomi, przyjaciele
    za 1600 zł neto, czy prace w zupełnie obcym mieście, gdzie nikogo nie znacie
    (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    http://maguard.fotka.pl gg:384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 2. Data: 2002-12-08 01:46:43
    Temat: Re: Co byście wybrali??
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    znacie
    > (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    Wolisz sie wloczyc na starosc czy za mlodu?
    Wieksze miasto = wieksze mozliwosci, ale zalezy co chcesz w zyciu...
    D.

  • 3. Data: 2002-12-08 01:52:10
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    znacie
    > (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    To zalezy czy jestes samotny czy zonaty. Zona/dziewczyna to spoooory bagaz.
    Z przyjaciolmi i tak sie spotyka w weekendy...

  • 4. Data: 2002-12-08 02:35:04
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    ..:: MaGuArD ::.. wrote:
> [...]
    > przyjaciele za 1600 zł neto, czy prace w zupełnie obcym mieście,
    > gdzie nikogo nie znacie (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200

    Hmm... może by policzyć, co jest korzystniejsze ?
    Bo nie zdziwiłbym sie, gdyby sie okazało, że tej lepszej oferty nie
    opłaca sie brać...
    Cóż, różnie bywa.
    To tak "na dzień dobry".

    --
    Y.

  • 5. Data: 2002-12-08 09:14:20
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

> [...]
    znacie
    > (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    Zdecydowanie opcja nr 2 - zakladajac ze praca ma podobny charakter w obu
    przypadkach
    Pozdrawiam
    Domin

  • 6. Data: 2002-12-08 10:50:53
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ..:: MaGuArD ::.. wrote:

    > Pracę w mieście w którym mieszkacie wy i wasza rodzina, znajomi, przyjaciele
    > za 1600 zł neto, czy prace w zupełnie obcym mieście, gdzie nikogo nie znacie
    > (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    Jezeli stac Ciebie na taki wybor - 3200. Przynajmniej przez krotki czas.
    Czytalem kiedys w GW list dziewczyny, ktora pracuje w W-wie, ale zyje na
    zupkach, zeby odlozyc na pozniej. Zreszta - jezeli uwazasz, ze jeszcze
    masz duzo czasu, zanim ktos Ciebie uzna za starego, to mozesz oczekiwac,
    ze to 3200 to dopiero poczatek kariery.

    Flyer

  • 7. Data: 2002-12-08 11:56:44
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

> [...]
    znacie
    > (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    zrob kalkulacje 1600 = w kieszeni (no nie w 100% lecz mniej wydatków ),
    3200- mieszkanie - jedzenie - dojazdy - ... , jeśli sie jeszcze nie ma
    rodziny to według mnie można sobie ryzykować lecz gdy już jest : TO lepszy
    wróbel w garści niż ......

  • 8. Data: 2002-12-08 12:14:33
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > rodziny to według mnie można sobie ryzykować lecz gdy już jest : TO lepszy
    > wróbel w garści niż ......

    A jak wrobel w garsci zdechnie po 5 latach?

    D.

  • 9. Data: 2002-12-08 12:26:04
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak wrobel w garsci zdechnie po 5 latach?

    W tym kraju to nawet 14 dni to kosmos

    rafal

  • 10. Data: 2002-12-08 19:06:01
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 08 gru 2002, "Darek" <d...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > A jak wrobel w garsci zdechnie po 5 latach?

    A czemu ma zdechnac ten u niego w miescie a drugi nie?

    Pozdr. Shrek.