PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co byście wybrali??

  • 11. Data: 2002-12-08 21:06:30
    Temat: Re: Co byście wybrali??
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Pracę w mieście w którym mieszkacie wy i wasza rodzina, znajomi, przyjaciele
    > za 1600 zł neto, czy prace w zupełnie obcym mieście, gdzie nikogo nie znacie
    > (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    Za moiało danych. Ale raczej to drugie.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2002-12-08 21:58:15
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > za 1600 zł neto, czy prace w zupełnie obcym mieście, gdzie nikogo nie znacie
    > (gdzie życie jest droższe niż u Was) za 3200 zł netto??

    prawie na pewno 3200.
    prawie, bo sa rozne uwarunkowania o ktorych nic nie napisales.
    nie wierze, zeby zycie kosztowalo o 1600 wiecej...
    chyba, ze w rodzinnym miescie mama Cie utrzymuje, kupuje jedzenie, placi
    za mieszkanie, proszek do prania, kupuje ubranka i jeszcze pewnie piwko...
    czyli masz cale 1600 dla siebie, a zycie kosztuje Cie _zero_, choc Twoje zycie
    nie kosztuje zero tylko po prostu placi za nie kto inny...

    o ile jest sie naprawde samodzielnym, to imho jedyna realna roznica w kosztach
    zycia w dowolnym miejscu w kraju, to koszt wynajmu mieszkania - przy czym
    jesli ma sie zdrowe podejscie do dojazdow i przezyje sie [jakis czas]
    mieszkanie 30 km (godzine dojazdu) od centrum (Warszawy ;-)) to i koszty
    wynajmu wszedzie sa zblizone (nie jednakowe, ale zblizone)
    IMHO poparte kilkoma przeprowadzkami w poszukiwaniu sobie dobrego miejsca,
    jeszcze lepszej (:)) pracy i taniego mieszkania (przeprowadzki dalekie
    i bliskie)

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 13. Data: 2002-12-09 07:31:37
    Od: "artex" <a...@b...gnet.pl>

    no jasne ze 3800, pamietaj pracuje sie dla pieniedzy...schowaj sobie w
    biurku kartke: "To nie jest moja firma"

  • 14. Data: 2002-12-09 08:33:51
    Od: "Vetch" <v...@m...pl>

    Hej !

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał
    > [...]
    > Czytalem kiedys w GW list dziewczyny, ktora pracuje w W-wie,
    > ale zyje na zupkach, zeby odlozyc na pozniej.

    niestety, większość tego typu ludzi zapomina o przysłowiu
    "chytry dwa razy traci", w związku z czym, to "życie na zupkach",
    okazuje się zbieraniem na dłuższy pobyt w szpitalu, albo
    nowy nagrobek.