PracaGrupypl.praca.dyskusje › o tzw. bzdetach

  • 1. Data: 2002-12-07 23:51:06
    Temat: o tzw. bzdetach
    Od: k...@w...pl

    Próbuje zarabiać na firmach płacących za maile i za bycie online. Ktoś mi
    powiedział że to są bzdety, a ja mówie że nie. Dostałem narazie 2$ z firmy
    onecentmail na konto internetowe e-gold.
    Jeżeli ktoś chce spróbować niech zobaczy www.kulketasz.republika.pl

  • 2. Data: 2002-12-08 00:19:18
    Temat: Re: o tzw. bzdetach
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedział że to są bzdety, a ja mówie że nie. Dostałem narazie 2$ z firmy
    > onecentmail na konto internetowe e-gold.

    A ile pradu zuzyl w czasie tego zarabiania twoj komputer?

  • 3. Data: 2002-12-08 04:39:15
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    k...@w...pl writes:

    > Próbuje zarabiać na firmach płacących za maile i za bycie online. Ktoś mi
    > powiedział że to są bzdety, a ja mówie że nie. Dostałem narazie 2$ z firmy
    > onecentmail na konto internetowe e-gold.

    a ile wydales za bycie "on line" (dostep do inetu) przez ten czas?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2002-12-08 07:56:15
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

    > Próbuje zarabiać na firmach płacących za maile i za bycie online. Ktoś mi
    > powiedział że to są bzdety, a ja mówie że nie. Dostałem narazie 2$ z firmy
    > onecentmail na konto internetowe e-gold.
    2 dolary powiadasz? A ludzie tu marudzą, że nie ma sensownej pracy w
    Polsce...

  • 5. Data: 2002-12-08 09:00:39
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) wrote in

    /ciach.../

    > a ile wydales za bycie "on line" (dostep do inetu) przez ten czas?

    Wlasnie, wlasnie... Przychod, a zysk to dwie rozne rzeczy :-)

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-12-08 14:32:10
    Od: "Grakus" <g...@o...pl>

    > Próbuje zarabiać na firmach płacących za maile i za bycie online. Ktoś mi
    > powiedział że to są bzdety, a ja mówie że nie. Dostałem narazie 2$ z firmy
    > onecentmail na konto internetowe e-gold.

    Niezla kasa

  • 7. Data: 2002-12-08 16:09:55
    Od: k...@w...pl

    Chciałem jeszcze wspomnieć że tu nie chodzi tylko o zarabianie swoimi siłami,
    ponieważ najwięcej się zarabia od tzw. poleconych. Chodzi tu o to, że jak ktoś
    zapisze się i poda ciebie jako osobę która mu poleciła tę firmę zarabiasz np.
    20% z jego zarobków(oczywiście ta osoba nic na tym nie traci).
    Jeżeli z kolei ktoś zapisze się z polecenia tej kolejnej osoby to ty znowu
    zarabiasz np.10% od zarabków osoby na drugim poziomie.
    Najlepiej poleconych zyskiwać przez umieszczenie na stronie linków które
    udostępniają firmy tak że jeżeli ktoś postanowi się zapisać z tego linku to
    odrazu ty jesteś wpisany jako osoba która mu poleciła tą firmę.
    W ten sposób można rozbudować ogromną siatkę poleconych, która będzie za
    ciebie zarabiać.
    Chcesz więcej informacji zobacz www.kulketasz.republika.pl

  • 8. Data: 2002-12-08 22:56:44
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    k...@w...pl writes:

> [...]
    > zapisze się i poda ciebie jako osobę która mu poleciła tę firmę zarabiasz np.
    > 20% z jego zarobków(oczywiście ta osoba nic na tym nie traci).

    to wytlumacz mi einsteinie w jaki sposob ta osoba nic nie traci, skoro
    JA dostaje - jak piszesz - 20% od JEJ zarobkow???

    czy to jakas nowa matematyka?

  • 9. Data: 2002-12-09 14:17:56
    Od: k...@w...pl

    > to wytlumacz mi einsteinie w jaki sposob ta osoba nic nie traci, skoro
    > JA dostaje - jak piszesz - 20% od JEJ zarobkow???
    >
    > czy to jakas nowa matematyka?

    cze
    Te firmy tak już mają. Np. jeżeli osoba którą poleciłeś zarobi 1$ to ty
    dostajesz 20% tego czyli 0,20$, a ta osoba dalej ma tego 1$ nic nie traci.
    Może to ci się wydaje dziwne (mi nie), ale tak jest.
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2002-12-09 16:08:04
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    k...@w...pl napisał(a):

    > W ten sposób można rozbudować ogromną siatkę poleconych, która będzie za
    > ciebie zarabiać.
    > Chcesz więcej informacji zobacz www.kulketasz.republika.pl

    Domniemywam, że chodzi tutaj głównie o strony z pornosami. Jest faktem, że
    trudno chodzić po internecie, żeby co chwila nie wdepnąć w tego typu g... Czy
    nie będziesz miał wyrzutów sumienia, że rozpowszechniasz pornografię.