PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - format pliki?

  • 1. Data: 2005-11-10 23:45:30
    Temat: CV - format pliki?
    Od: "Michal" <w...@o...pl>

    Moje uszanowanie!

    W jakim formacie najlepiej przygotować CV (branża IT) - rtf, doc, pdf... ?

  • 2. Data: 2005-11-11 08:23:14
    Temat: Re: CV - format pliki?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michal napisał(a):

    > W jakim formacie najlepiej przygotować CV (branża IT) - rtf, doc, pdf... ?

    Aplikuje do branży IT a archiwum grupy poczytać nie potrafi...

    j.

  • 3. Data: 2005-11-11 08:38:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Michal zapodał(-a):
    > Moje uszanowanie!
    > W jakim formacie najlepiej przygotować CV (branża IT) - rtf, doc, pdf...
    > ?

    Może nie uwierzysz, ale w tej branży pracodawca będzie patrzył na pewne
    szczegóły: mi już się nie podobasz, bo nie potrafisz używać google, nie
    potrafisz skonfigurować Oultook Express a do tego nie widzisz różnic
    między pdf, rtf, doc... Czym się więc zajmujesz w IT ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2005-11-11 12:42:48
    Od: "Michal" <w...@o...pl>

    > Aplikuje do branży IT a archiwum grupy poczytać nie potrafi...

    Napisałem pod wpływem chwili. Rzeczywiście temat był poruszany na grupie
    (czego można było się domyśleć).

    Przepraszam za kłopot.

  • 5. Data: 2005-11-11 13:01:13
    Od: "Michal" <w...@o...pl>

> [...]
    > potrafisz skonfigurować Oultook Express a do tego nie widzisz różnic
    > między pdf, rtf, doc... Czym się więc zajmujesz w IT ?

    A Ty mi się nie podobasz, ponieważ wiesz lepiej co ja robię i czego nie
    potrafię niż ja sam...
    Mój błąd, że patrzać na grupę i widząc ostani post (przed moim) przyszło
    mi do głowy coś nad czymś się kiedyś chwilę zastanawiałem. Więc napisałem
    post, nie szukając i nie przeglądając archwium.
    Co rozumiesz poprzez widzenie różnic między podanymi formatami? Ja
    osobiście mam swoje CV w formacie RTF. Dla mnie jest najbardziej
    uniwersalny. Nie każdy musi mieć Word'a lub podobny program do obsługi
    formatu DOC, nie mówiąc już o PDF. Ale w sumie firma z branży IT powinna móc
    odczytać większość formatów... ale ta dyskusja już miała miejsce.

    PS. Na razie się nie zajmuje...

  • 6. Data: 2005-11-11 15:06:44
    Od: Stiles <s...@i...pl>

    Michal napisał(a):

> [...]
    > formatu DOC, nie mówiąc już o PDF. Ale w sumie firma z branży IT powinna móc
    > odczytać większość formatów... ale ta dyskusja już miała miejsce.

    Wydaje mi się, że najbardziej uniwersalny będziec format doc, jednakże
    ostatnio wysyłam również w pdf w zwiazku z tym, że firmy mają różne
    wersje worda. Załączam oba pliki doc i pdf, wtedy bede pewna, że jesli
    firma nie bedzie dysponowala acrobatem to otworzy sobie przynajmniej w
    wordzie. Wiadomo, że to nie jest kluczowa sprawa w tym czy dostaniesz ta
    prace czy nie, bo zazwyczaj HR nie maja czasu zwracac na takie szczegoly
    uwagi, aczkolwiek pierwsze wrazenie rowniez to elektroniczne jest pewnie
    w jakims tam stopniu rowniez istotne. Wiec ja osobiscie (co jak juz
    napisalam sama robie) zalaczylabym oba formaty. Pozdrawiam serdecznie i
    zycze powodzenia

  • 7. Data: 2005-11-11 21:46:36
    Od: "marcin" <n...@w...biz.pl>

    Użytkownik "Stiles" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w jakims tam stopniu rowniez istotne. Wiec ja osobiscie (co jak juz
    > napisalam sama robie) zalaczylabym oba formaty. Pozdrawiam serdecznie i

    Kandydat wysylajacy wiecej niz jeden dokument tej samej tresci juz na samym
    poczatku stoi na przegranej pozycji. Spowoduje to zdezorientowanie
    odbierajacego taka aplikacje i nie bedzie wspomnianego "pierwszego
    wrazenia".
    Jesli juz jestescie tak bardzo ekstremalni proponowalbym wysylke CV w formie
    pliku tekstowego.

  • 8. Data: 2005-11-11 22:55:38
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > poczatku stoi na przegranej pozycji. Spowoduje to zdezorientowanie
    > odbierajacego taka aplikacje i nie bedzie wspomnianego "pierwszego

    Nie sądzę, dlaczego jest na przegranej pozycji?. Jeśli IM zależy, a JEGO CV
    będzie przedstawiać GO jako tą szukaną osobę do pracy to na pewno będzie brany
    pod uwagę. Dobrze to tylko o Nim świadczy, że wie co to jest brak
    kompatybilności.

    Kriss

  • 9. Data: 2005-11-11 23:50:48
    Od: Stiles <s...@i...pl>

    marcin napisał(a):
> [...]
    > wrazenia".
    > Jesli juz jestescie tak bardzo ekstremalni proponowalbym wysylke CV w formie

    Dlaczego dezorientacje? Jesli firma nie okresli ze zyczy sobie tylko i
    wylacznie w pdf albo w wordzie to wyslanie 2 tych samych plikow w
    roznych formatach daje mozliwosc dopasowania do programu. Ja tak
    wysylalam kilka razy i nie czulam by to w jaki kolwiek sposob stawialo
    mnie w przegranej pozycji.

  • 10. Data: 2005-11-12 08:48:28
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Stiles wrote:

> [...]
    > wersje worda. Załączam oba pliki doc i pdf, wtedy bede pewna, że jesli
    > firma nie bedzie dysponowala acrobatem to otworzy sobie przynajmniej w

    A metadane ze swojego CV i LM w doc wycinasz, czy pozwalasz kolejnemu
    pracodawcy je sobie pooglądać :)
    Moje zdanie - PDF, a jeśli firma nie potrafi tego odczytać, to lepiej
    tam nie pracować.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl