PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - format pliki? › Re: CV - format pliki?
    From: "Michal" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - format pliki?
    Date: Fri, 11 Nov 2005 14:01:13 +0100

    > Może nie uwierzysz, ale w tej branży pracodawca będzie patrzył na pewne
    > szczegóły: mi już się nie podobasz, bo nie potrafisz używać google, nie
    > potrafisz skonfigurować Oultook Express a do tego nie widzisz różnic
    > między pdf, rtf, doc... Czym się więc zajmujesz w IT ?

    A Ty mi się nie podobasz, ponieważ wiesz lepiej co ja robię i czego nie
    potrafię niż ja sam...
    Mój błąd, że patrzać na grupę i widząc ostani post (przed moim) przyszło
    mi do głowy coś nad czymś się kiedyś chwilę zastanawiałem. Więc napisałem
    post, nie szukając i nie przeglądając archwium.
    Co rozumiesz poprzez widzenie różnic między podanymi formatami? Ja
    osobiście mam swoje CV w formacie RTF. Dla mnie jest najbardziej
    uniwersalny. Nie każdy musi mieć Word'a lub podobny program do obsługi
    formatu DOC, nie mówiąc już o PDF. Ale w sumie firma z branży IT powinna móc
    odczytać większość formatów... ale ta dyskusja już miała miejsce.

    PS. Na razie się nie zajmuje...