PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - format pliki? › Re: CV - format pliki?
    From: Stiles <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - format pliki?
    Date: Fri, 11 Nov 2005 16:06:44 +0100

    Michal napisał(a):

    > A Ty mi się nie podobasz, ponieważ wiesz lepiej co ja robię i czego nie
    > potrafię niż ja sam...
    > Mój błąd, że patrzać na grupę i widząc ostani post (przed moim) przyszło
    > mi do głowy coś nad czymś się kiedyś chwilę zastanawiałem. Więc napisałem
    > post, nie szukając i nie przeglądając archwium.
    > Co rozumiesz poprzez widzenie różnic między podanymi formatami? Ja
    > osobiście mam swoje CV w formacie RTF. Dla mnie jest najbardziej
    > uniwersalny. Nie każdy musi mieć Word'a lub podobny program do obsługi
    > formatu DOC, nie mówiąc już o PDF. Ale w sumie firma z branży IT powinna móc
> [...]
    Wydaje mi się, że najbardziej uniwersalny będziec format doc, jednakże
    ostatnio wysyłam również w pdf w zwiazku z tym, że firmy mają różne
    wersje worda. Załączam oba pliki doc i pdf, wtedy bede pewna, że jesli
    firma nie bedzie dysponowala acrobatem to otworzy sobie przynajmniej w
    wordzie. Wiadomo, że to nie jest kluczowa sprawa w tym czy dostaniesz ta
    prace czy nie, bo zazwyczaj HR nie maja czasu zwracac na takie szczegoly
    uwagi, aczkolwiek pierwsze wrazenie rowniez to elektroniczne jest pewnie
    w jakims tam stopniu rowniez istotne. Wiec ja osobiscie (co jak juz
    napisalam sama robie) zalaczylabym oba formaty. Pozdrawiam serdecznie i
    zycze powodzenia