PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wybrać: policja, straż pożarna, wojsko

  • 1. Data: 2005-11-10 20:02:13
    Temat: co wybrać: policja, straż pożarna, wojsko
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Witam,

    Co byście radzili wybrać, pracę w policji, straży pożarnej czy wojsko. Dodam
    jeszcze, że mam skończone studia wyższe i jestem przed 30 -ką i ciągnie mnie
    do munduru. Kwestie ekonomiczne i przywileje oczywiście także są ważne :-).
    Tylko co tu wybrać?

    Janek

  • 2. Data: 2005-11-10 20:26:47
    Temat: Re: co wybrać: policja, straż pożarna, wojsko
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "janek.kot" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dodam jeszcze, że mam skończone studia wyższe i jestem przed 30 -ką i
    > ciągnie mnie do munduru. Kwestie ekonomiczne i przywileje oczywiście

    wojsko... jedyna szansa na zwiedzenie swiata....do 30 ;)

  • 3. Data: 2005-11-10 20:37:00
    Od: "okularnick" <o...@n...ck>

> [...]
    > Dodam jeszcze, że mam skończone studia wyższe i jestem przed 30 -ką i
    > ciągnie mnie do munduru. Kwestie ekonomiczne i przywileje oczywiście

    Straż graniczna, najlepsze branie :D

  • 4. Data: 2005-11-10 20:58:36
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    janek.kot <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > do munduru. Kwestie ekonomiczne i przywileje oczywiście także są ważne :-).

    wojsko, jak sie dobrze ustawisz to prawie nic nie robisz

  • 5. Data: 2005-11-10 21:09:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2005 21:37:00 +0100, "okularnick" <o...@n...ck> wklepał(-a):

    >Straż graniczna, najlepsze branie :D

    I oferta pracy - nie do odrzucenia - na granicy wschodniej...

  • 6. Data: 2005-11-10 23:41:16
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    mhl999 napisał(a):

    > wojsko, jak sie dobrze ustawisz to prawie nic nie robisz

    Zależy gdzie i zależy od pleców. Poza tym pierwsze trzy lata każdy
    podporucznik jest dowódcą plutonu. Ciężko nic nie robić.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 7. Data: 2005-11-11 23:59:10
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "janek.kot" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > ciągnie mnie do munduru. Kwestie ekonomiczne i przywileje oczywiście także
    > są ważne :-).

    Moze lepiej zostac kolejarzem czy listonoszem - tez mundurowi :))

    pzdr

  • 8. Data: 2005-11-13 20:22:13
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Przemek napisał(a):
    > Użytkownik "janek.kot" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moze lepiej zostac kolejarzem czy listonoszem - tez mundurowi :))

    To może lepiej robić bułki w McDonaldzie? też mundurki mają... ;-)

    chester