PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
  • Data: 2005-01-25 23:40:04
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    Od: Ami Morton <ami-morton@spam_precz.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer wrote:

    [ciach analiza tekstu]

    > Brednie z tym "trwale" - sama się demaskujesz. Tutaj się zatrzymam -
    > poprawnia diagnoza nie jest możliwa via internet, jednak ten cytat i
    > cytat o praniu wskazują, że:
    >
    > a. tekst jest w pewnych fragmentach nieprawdziwy;
    > b. może służyć jako oręż w "walce" z mężem;
    > c. może świadczyć o braku możliwości skupienia się dłużej na jednej
    > czynności;

    To ja dodam jeszcze jedno :)

    d. tekst został przygotowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie,
    związane z przebywaniem w jednym mieszkaniu ze wspomnianym mężem i
    świadomość tego, że można liczyć na wykonanie średnio co trzeciej z
    podanych w tekście czynności.

    Przy uznaniu punktu "d" za prawdziwy, cały tekst nabiera sensu, czyż nie?

    Pozdrawiam
    Ami