PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
  • Data: 2005-01-26 12:11:03
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Ami Morton [Wed, 26 Jan 2005 00:40:04 +0100]:

    > To ja dodam jeszcze jedno :)
    >
    > d. tekst został przygotowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie,
    > związane z przebywaniem w jednym mieszkaniu ze wspomnianym mężem i
    > świadomość tego, że można liczyć na wykonanie średnio co trzeciej z
    > podanych w tekście czynności.
    >
    > Przy uznaniu punktu "d" za prawdziwy, cały tekst nabiera sensu,
    > czyż nie?

    Nie nabiera... Caly post to jest zlepek na prawde niekiedy dziwnych
    czynnosci z ktorych wiekszosc robi sie na biezaco i nie zajmuja one
    dluzej niz kilkanascie minut, czesc wykonuje sie raz na ruski rok i
    te w ogole spokojnie mozna bylo pominac, czesci mozna sie pozbyc za
    pomoca kupna podstawowych rzeczy (typu posciel).

    Pomijam tez juz, ze zaden normalny facet nie bedzie prowadzil domu
    w taki sposob (i moim prywatnym zdaniem zadna normalna kobieta tez
    nie) -- ale znasz mezczyzne ktory to chociaz przeczyta? ;)

    Kira