PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
  • Data: 2005-01-26 14:50:11
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
    Od: Ami Morton <ami-morton@spam_precz.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:
    > Re to: Ami Morton [Wed, 26 Jan 2005 00:40:04 +0100]:

    > Nie nabiera... Caly post to jest zlepek na prawde niekiedy dziwnych
    > czynnosci z ktorych wiekszosc robi sie na biezaco i nie zajmuja one
    > dluzej niz kilkanascie minut, czesc wykonuje sie raz na ruski rok i
    > te w ogole spokojnie mozna bylo pominac, czesci mozna sie pozbyc za
    > pomoca kupna podstawowych rzeczy (typu posciel).

    Teoretycznie tak, ale jak sama sprawdziłam na moim mężu, zalecenie
    wykonania kilku czynności tego samego dnia, czynności, które realnie
    wykonuje się co pewien czas kończyło się tym, że rozkładał sobie ten
    harmonogram na kilka dni i wszystko było w porządku :) Innymi słowy, gdy
    powiedziałam, że ma:
    1. Odkurzyć
    2. Zmyć podłogi
    3. Wyczyścić umywalkę
    4. Zrobić pranie
    i takie coś dawałam mu codziennie, w ciągu czterech dni wykonał
    następujące czynności:
    1. 4 razy odkurzył (w domu były dwa liniejące collie długowłose)
    2. raz umył podłogę
    3. umywalkę zostawił mi na sobotnią generalkę :)
    4. zrobił pranie raz (więcej nie było potrzeby, ale zapomniałam punkt z
    kartki wykreślić), ale zapomniał rozwiesić :)

    > Pomijam tez juz, ze zaden normalny facet nie bedzie prowadzil domu
    > w taki sposob (i moim prywatnym zdaniem zadna normalna kobieta tez
    > nie) -- ale znasz mezczyzne ktory to chociaz przeczyta? ;)

    Hmmm, ponieważ jestem nowa na Grupie, to zapytam... Czy Flyer jest
    mężczyzną? :)

    Pozdrawiam
    Ami