PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
  • Data: 2005-01-27 07:37:04
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Ami Morton [Wed, 26 Jan 2005 15:50:11 +0100]:

    > i takie coś dawałam mu codziennie, w ciągu czterech dni wykonał
    > następujące czynności:
    > 1. 4 razy odkurzył (w domu były dwa liniejące collie długowłose)
    > 2. raz umył podłogę
    > 3. umywalkę zostawił mi na sobotnią generalkę :)
    > 4. zrobił pranie raz (więcej nie było potrzeby, ale zapomniałam punkt z
    > kartki wykreślić), ale zapomniał rozwiesić :)

    No to chyba standardowo ;) Upieram sie jednak, ze ma to sens tylko
    wlasnie w przypadku paru punktow na krzyz a nie takiego kolosa...
    Zwlaszcza ze na prawde, byl na sile rozdmuchany do granic mozliwosci
    -- chyba tylko po to zeby autorke po glowce poglaskac jaka biedna.

    > Hmmm, ponieważ jestem nowa na Grupie, to zapytam... Czy Flyer jest
    > mężczyzną? :)

    Hm, ok. Wprowadzam korekte:
    "ale znasz mezczyzne ktory to chociaz przeczyta jesli nie bedzie to
    stanowilo postu, maila lub innej formy potencjalnego zartu zamiast
    grozby wykonywania tych czynnosci? ;)"

    Lepiej? ;)

    Kira