PracaGrupypl.praca.dyskusje › CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA

  • 1. Data: 2005-01-25 14:53:39
    Temat: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    Od: "Luiza" <l...@o...pl.WYTNIJ.TO>

    W związku z planowaną przezemnie pracą zarobkową

    proszę zapoznaj się i podziel obowiązkami z kimś....

    Ponieważ uznałeś iż cytuję " A co ty tam sprzatasz..."

    mnie raczej nie bierz pod uwagę.

    Ty lub wy sie wykażcie.

    DO CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW NALEŻY:

    -zcieranie kurzów szmatką zwłaszca ze sprzętów typu telewizory magnetofony
    monitory klawiatury itp i oczywiści półki

    -odkurzanie

    -mycie podłogi tam gdzie brudno ZWŁASZCZA w zimie w przedpokoju

    -zabezpieczenie podłogi :ścierka, papiery, dywanik itp tam gdzie stawia się
    brudne buty

    u DZIECI:

    -sprzątanie pokoju dzieci: jw. odkurzanie i zbieranie jedzenia z podłogi
    oraz tego co jest tym zafajdane

    -mycie i konserwacja czyli naprawa zabawek!!

    -czystość biurka i dostarczanie kredek i papieru i sprzątanie tego

    -dbanie aby dzieci miły się w co ubrać ----PRANIE!!!!!

    -jeżeli trzeba prasowanie

    -na każdy dzień ok 2-3 zmian ubranek musi być w pogotowiu

    -dbanie aby dzieci miały w czym iść na spacer następnego dnia - zazwyczaj
    się bardzo brudzą na spacerze

    -czyszczenie ich butów raczej codziennie

    w ŁAZIENCE:

    - każdy myje po sobie wannę!!

    - każdy myje po sobie umywalkę jak ją zabrudzi

    - każdy wyciera po sobie podłogę i suszy dywanik

    - każdy suszy własny ręcznik żeby mu nie zgnił!!!

    - ręcznik należy prać sobie co 1-2 tygodnie inaczej zaśmierdnie i
    zgnije!!!!!

    - wietrzenie aby nie powstał grzyb ----codziennie!! (otwieranie lufcika
    czyli okienka)

    - zastanowienie gdzie poumieszczać potrzebne przedmioty łazienkowe których
    nie ma gdzie postawić (szmatki i leki proszki itp)

    - suszenie wszyskich szmatek wykorzystanych do sprzątania!!!!!

    - myci podłogi dokładne we wszystkich zakamarkach także za pralką gdzi
    gromadzą sie tony kurzu

    pod wanną (takie dokładne 1 raz na tydzień)

    - sprawdzanie czy nic nie pleśnieje w koszu na brudną bieliznę

    - czasami mycie tego kosza

    - mycie lustra i wszystkich półeczek!!!!

    - 1 raz na 2 tygodnie mycie glazury!!!!

    - dbanie o to by przy wannie nie zrobił się grzyb - ew. trzeba zastosować
    zgodnie z instrukcją środek przeciw grzybowi

    - codziennie osuszanie brzegów wanny

    PRANIE:

    - pralka musi być po praniu wietrzona i osuszana najlepiej wyjąć pojemnik na
    proszek

    inaczej zaczyna śmierdzieć

    - dbanie o to aby był proszek : do białego, do kolorów , dla dzieci, płyn do
    wełny i polarów

    - nie wolno przechowywać prania w pralce

    -NALEŻY ROBIĆ CONAJMNIEJ JEDNO PRANIE DZIENNIE BO TWORZY SIĘ ZATOR

    - zmyślne i sprytne rozmieszczanie prania w domu na noc stojak z mokrymi
    rzeczami może stać w dużym w wekchendy w małym pokoju

    KUCHNIA:

    - zmywanie conajmniej po sobie naczyń i garnków i wszystkiego po małych
    dzieciach

    - mycie desek do krojenia

    - mycie kuchenki

    - codzienne mycie zlewu najlepiej płynem lub proszkem bakteriobujczym np: z
    chlorem

    - przetykanie zlewu, czyszczenie sitek ( tych czerwonych tam gdzie odpływy)

    - sprzątanie blatów KONIECZNIE przed nocą po kolacji tak aby śniadanie dało
    sie zrobić szybko i czysto

    - wyrzucanie puszek, kartonów i butelek po napojach

    - czyszczenie piekarnika po tych co tam pieką (teraz to wasze obowiązki)

    - dbanie o czystość ścierek i fartuszków zawsze muszą być conajmniej 2
    ścierki i fartuch

    - suszenie ścierek często się moczą przy ścieraniu

    - dbanie aby szafka pod zlewem była sucha!!! - już odkleja się laminat

    -dbanie o czystość podłogi w kuchni zamiatanie i podnoszenie resztek
    jedzenia - jeżeli się tego nie robi kilka razy dziennie to jedzenie na
    trwałe przykleja się do podłogi i jest nie do odmycia!!!

    - 1 raz na 2 tygodnie mycie glazury!!!!

    - przynoszenie wody

    - wyrzucanie śmieci mycie kubła i miejsca gdzie kubeł stoi , zmiana worków

    PRZEDPOKÓJ:

    - dbanie o czystość szafki na buty

    - spryskiwanie specjalnym dezodorantem do butów -wnętrza obuwia domowników
    bo tego sami nie robią i ich buty śmierdzą

    - dbanie aby nikt nie chodził w butach po domu - to będzie dla was wielkie
    utrudnienie przy sprzątaniu- chodzi o to że piach roznosi się po pokojach -
    DLATEGO LEPIEJ GDY KAŻDY KTO PRZYJDZIE ZAMIATAŁ PIACH I KTÓRY WNIÓSŁ NA
    BUTACH

    - jeżeli czyjaś kurtka jet mokra to suszenie jej

    - jeżeli zmienia się pora roku sprawdzanie czy w pudłach na pawlaczu lub w
    piwnicy są ubrania dla całej rodziny na daną porę roku --- buty --
    kurtki --- czapki -- szaliki --- RĘKAWICZKI -- dzieci muszą mieć po ok 4 par
    rękawiczek - 2 nieprzemakalne!!!

    - konserwacja odurzacza ciągle coś tam trzeba skleić naprawić

    --oczywiście cały pojemnik na wodę od niego trzeba myć po odkurzaniu i
    lepiej trzymać go na balkonie bo inaczej zaczyna po 1 dniu śmierdzieć

    WC:

    - pilnowanie aby każdy wycierał po sobie deskę jak zasika

    - pilnowanie aby był płyn do mycia WC

    - aby były te koszyczki do zawiesznia w muszli klozetowej

    - papier

    - opróżnianie kosza na śmieci w WC

    - dopilnowanie tego kto tam robi remont aby była tam odpowiednia ilość
    miejsc na ustawienie różnych środków czyszczących i APTECZKA

    - mycie podłogi w WC i co jakiś czas ścian i drzwi (aby nie gromadziła się
    tam nadmierna ilość bakteri które wynosimy z kibla na rękach)

    - pilnowanie aby wszyscy myli ręce po wyjściu z WC

    POŚCIEL NASZA I DZIECI:

    - conajmniej 1 raz wm cu zmienić czyli wyprać i założyć bo nie mamy na
    zmianę

    - u dzieci często zmieniać u Jasia 1 raz na tydzień u Grzesia prześćieradło
    co drugi dzień - zawsze je upaprze

    DYWANY:

    -trzepać lub odkurzać prać pianką 1 raz na 2 mce

    DUŻY POKÓJ:

    -ponieważ jest tam stół: ZMIATANIE POD STOŁEM po każdym posiłku

    - zmywanie ceraty po kożdym posiłku

    - wynoszenie i przynoszenie naczyń

    - mycie blacika i siedzonka Dzidzi

    - dbanie aby miał czyste śliniaczki

    - pilnowanie aby wszyscy myli ręce przed jedzeniem i wyjściu z WC

    - porządek w kasetach i płytach

    - spróbuj namówić jakiegoś faceta aby zrobił półki lub komuś ukradł

    PODLEWANIE ROŚLIN

    u TOMKA:

    za wszystko odpowiada Tomek - wykonuje sprzątanie raz na tydzień

    - podlewanie kwiatków

    -zcieranie kurzów szmatką zwłaszca ze sprzętów typu telewizory magnetofony
    monitory klawiatury itp i oczywiści półki

    - odkurzanie

    - mycie podłogi

    - mycie naczyń ni egromadzenie zasyfionych

    - zmienia pościel co 1 mc i ręczniki najdalej co 2tyg

    - sam robi sobie pranie i sam je suszy i sam prasuje

    + Tomka dotychczasowe obowiązki - często się miga trzeba dopilnować i jak
    się nie dopilnuje zrobić samemu

    co jest wkurzające i nie nastroi Cię pozytywnie do niczego

    - przynoszenie wody oligoceńskiej--------- codziennie --1x 5l

    - wyrzucanie śmieci mycie kubła i miejsca gdzie kubeł stoi , zmiana
    worków ---codziennie

    - lustro w łazience ------1 raz w tyg. środa

    - kibel w środy - nad i pod deską i wewnątrz i z tyłu i nadole

    NAPRAWY BIERZĄCE:

    - pozszywać pokrowiec na materac Jasia

    - pozszywać naszą pościel

    - zaszyć Jasia kalesony

    - naprawić kibel

    - zrobić półki w kuchni

    - porządne chaczyki na ścierki w kuchni

    - chaczyki na fartuszki może za drzwiami w kuchni

    - zbudować szafę z półkami dla nas na ciuchy

    - półki na książki x 2

    - pomalować progi

    - umyć duże drzwi i od kuchni i łazienki i kibla

    - uszczelnić przy zlewie

    - kupić Dzidzi ortalionowe rękawiczki i kurtkę

    - wazelinę lub krem na mróz

    - pistolet na klej

    - PRZESTAWIĆ TELEFON jak sądzę trzeba wykonać pókę(może nad skanerem)

    CO DWA (2) miesiące zgodnie z zaleceniami alergologa:

    - wyprać dywany i tapicerkę ALERTEXEM

    - co dwa miesiące prać ubrania z alertexem 2 nakrętki do proszku do prania

    - aby wyprać wszystko włącznie z zasłonami , kołdrami, pościelą, ubrankami i
    kocami potrzeba 3 bulelki ( dwie mi nie wystarczyły i te dwie paczki co leżą
    zasypane śniegiem na balkonie trzeba wyprać jak zakupisz płyn)

    jedna but 20 zł

    - zdaje się że trzeba spryskać co tydzień doraźnie zasłony i tapicerkę

    POZATYM OCZYWIŚCIE ZAKUPY

    Ja postaram się gotować jak będzie co .

    Możesz zgłaszać chęć zjedzenia danej potrawy.

    Na spacery z dziećmi wychodzę ja więc spoko...

    i ja daję im jeść więc oto spoko.

    I JAK TO WSZYSTKO ZROBICIE (TY I CI CO ICH NAMÓWISZ DO POMOCY) TO MUSICIE
    BYĆ MILI DLA POZOSTAŁYCH DOMOWNIKÓW BO BĘDĄ MÓWILI ŻE JESTEŚCI WREDNI A I
    TAK WAS NIE DOCENIĄ

    JEŻELI NIE BĘDZIECIE TEGO ROBIĆ TO ZAROŚNIECIE BRUDEM I PRZYJEDZIE MILICJA I
    ZABIORĄ DZIECI DO POGOTOWIA OPIEKUŃCZEGO I ZABIORĄ WAM PRAWA RODZICIELSKIE

    ALE JAK NIE BĘDZIECIE TEGO WSZYSTKIEGO ROBIĆ TO I TAK DZIECI ZACHORUJĄ Z
    BRUDU I PÓJDĄ DO SZPITALA

    A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC DZIECI TO WSADZĄ WAS DO WIĘZIENIA ZA
    ZNĘCANIE ... I

    I TAK DZIECI WAM ZABIORĄ

    A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC PARTNERA TO ON ODEJDZIE WIĘC LEPIEJ
    RÓBCIE TO SAMI
    I POPROSTU ODWIEDZAJCIE PSYCHIATRĘ

    POWODZENIA KOCHANIE

    ZACZYNAM PRACĘ

  • 2. Data: 2005-01-25 14:58:55
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luiza" <l...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
    > W związku z planowaną przezemnie pracą zarobkową
    <ciach>
    Śliczne, uśmiałem się jak norka...
    Ale żonie nie pokażę (jest tam parę pomysłów na zajęcia stanowczo moim
    zdaniem zbędne).

    Sigurd

  • 3. Data: 2005-01-25 15:08:07
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@v...com.wytnij>

    Użytkownik "Luiza" <l...@o...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
    > W związku z planowaną przezemnie pracą zarobkową
    >
    > proszę zapoznaj się i podziel obowiązkami z kimś....

    To ma byc duzo zajec ?
    Na 10 godzin dziennie ? :)
    Smieszne uzalanie sie nad soba :)
    Poza tym bledy merytoryczne, od brudu sie nie umiera, a alergie sa
    powodowane czesto zbyt wielka iloscia detergentow w kazdym miejscu domu :)

    pawel

  • 4. Data: 2005-01-25 15:58:02
    Od: "Markerw" <d...@k...chip.pl>

    Proponuję zacząć od słownika ortograficznego

    ----
    Wredny męski szowinista
    Markerw

  • 5. Data: 2005-01-25 16:11:51
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Luiza [Tue, 25 Jan 2005 15:53:39 +0100]:

    To jest jakis skecz komediowy?...

    Pomijam, ze absolutna wiekszosc czynnosci jest powtarzana raz na
    dluzszy czas i to zwykle na biezaco, tak ze sie nie odklada. Ale
    pare mnie na prawde zaskoczylo :)

    > -zcieranie kurzów szmatką zwłaszca ze sprzętów typu telewizory
    > magnetofony monitory klawiatury itp i oczywiści półki

    Strasznie sie u Ciebie kurzy. U mnie w zupelnosci starcza
    powycieranie co pare dni.

    > -mycie podłogi tam gdzie brudno ZWŁASZCZA w zimie w przedpokoju

    Hehe a to to nawet pare razy dziennie :>

    > -zabezpieczenie podłogi :ścierka, papiery, dywanik itp tam gdzie
    > stawia się brudne buty

    Tam gdzie stawia sie brudne buty to ja mam kafelki a nie dywanik...
    Z paroma wyjatkami starczy je potem przetrzec mopem i juz.

    > w ŁAZIENCE:
    >
    > - każdy myje po sobie wannę!!
    > - każdy myje po sobie umywalkę jak ją zabrudzi
    > - każdy wyciera po sobie podłogę i suszy dywanik
    > - każdy suszy własny ręcznik żeby mu nie zgnił!!!

    A to jakies dziwactwo jest?... Wydawalo mi sie zawsze ze to
    raczej normalne, mialam tak z rodzicami, moje szczescie tez
    tak mial, potem u siebie tez tak mielismy od poczatku... Cus
    ja tego nie lapie.

    > - wietrzenie aby nie powstał grzyb ----codziennie!! (otwieranie
    > lufcika czyli okienka)

    No tak, straszliwa praca to otworzenie... :D

    > - zastanowienie gdzie poumieszczać potrzebne przedmioty
    > łazienkowe których nie ma gdzie postawić (szmatki i leki
    > proszki itp)

    I to codziennie trzeba? Leki sa srodkami lazienkowymi?...

    > - suszenie wszyskich szmatek wykorzystanych do sprzątania!!!!!

    Stoisz nad nimi i pilnujesz czy rowno schna?

    > - sprawdzanie czy nic nie pleśnieje w koszu na brudną bieliznę

    Ja to zalatwiam praniem...

    > - pralka musi być po praniu wietrzona i osuszana najlepiej wyjąć
    > pojemnik na proszek inaczej zaczyna śmierdzieć

    Co to za pralka?

    > - przynoszenie wody

    Jakiej wody, skad wody, po co wody? Kranu nie ma?...

    > - pilnowanie aby każdy wycierał po sobie deskę jak zasika
    > - pilnowanie aby wszyscy myli ręce po wyjściu z WC

    W zasadzie, to nie wiem: wlazic ze wszystkimi do tego WC zeby
    sprawdzac czy to robia?... ;)

    > - conajmniej 1 raz wm cu zmienić czyli wyprać i założyć bo nie
    > mamy na zmianę

    Komplet kosztuje jakies 50zl, moze kupic zamiast tych dywanikow
    pod brudne buty?...

    > JEŻELI NIE BĘDZIECIE TEGO ROBIĆ TO ZAROŚNIECIE BRUDEM I PRZYJEDZIE
    > MILICJA I ZABIORĄ DZIECI DO POGOTOWIA OPIEKUŃCZEGO I ZABIORĄ WAM
    > PRAWA RODZICIELSKIE

    No nie "im" tylko Tobie tez ;) Ale nie widzialam jeszcze zeby
    Policja wpadla komus do domu bo zle ustawil pranie, nie wysuszyl
    kurtki albo nie wystawil odkurzacza na balkon ;)) Zarosniecie
    brudem z tego powodu tez wydaje mi sie malo prawdopodobne ;)

    > A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC DZIECI TO WSADZĄ WAS DO
    > WIĘZIENIA ZA ZNĘCANIE ... I
    > I TAK DZIECI WAM ZABIORĄ

    Przypadki skazywania rodzicow za nakaz sprzatania pokoju tez
    nie sa mi znane :)))

    > A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC PARTNERA TO ON ODEJDZIE

    Przeciez to Ty jestes ten partner... :P

    No dobra, ale funkcje rozrywkowa ten kawalek niewatpliwie spelnia :)

    Kira

  • 6. Data: 2005-01-25 22:03:47
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Luiza napisała była:

    > - ręcznik należy prać sobie co 1-2 tygodnie inaczej zaśmierdnie i
    > zgnije!!!!!

    Bzdura :)

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 7. Data: 2005-01-25 22:07:37
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Juzek Kocimientka <b...@a...email> wrote:

    > Bzdura :)

    No, jak nie używasz, to nie zgnije :) Jak np. myjesz codziennie głowę,
    to zgnije :)

    P.

  • 8. Data: 2005-01-25 22:47:55
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Luiza; <ct5mim$nb2$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > - każdy suszy własny ręcznik żeby mu nie zgnił!!!
    >
    > - ręcznik należy prać sobie co 1-2 tygodnie inaczej zaśmierdnie i
    > zgnije!!!!!

    Chciałbym zauważyć pewną sprzeczność - słowo kluczowe - *gnić* .

    > - wietrzenie aby nie powstał grzyb ----codziennie!! (otwieranie lufcika
    > czyli okienka)
    >
    > - sprawdzanie czy nic nie pleśnieje w koszu na brudną bieliznę

    Słowo kluczowe - *grzyb* .

    > - czasami mycie tego kosza

    Tu za to występuja jawna niekonsekwencja w zachowaniu.

> [...]

    Słowo kluczowe - *grzyb* .

    > - pralka musi być po praniu wietrzona i osuszana najlepiej wyjąć pojemnik na

    Słowo kluczowe - *śmierdzieć* .

    > - dbanie o to aby był proszek : do białego, do kolorów , dla dzieci, płyn do
    > wełny i polarów

    Uleganie sugestii reklamy.

    > -NALEŻY ROBIĆ CONAJMNIEJ JEDNO PRANIE DZIENNIE BO TWORZY SIĘ ZATOR

    O to, to - skoro robi się jedno pranie dziennie i nie tworzy się zator,
    to dlaczego ma coś gnić w koszu na pranie?

    > - codzienne mycie zlewu najlepiej płynem lub proszkem bakteriobujczym np: z
    > chlorem

    Uleganie sugestii reklamy.

    > - wyrzucanie puszek, kartonów i butelek po napojach

    Skądś znam - niestety chyba nie możesz wymagać od partnera działalności
    proekologicznej, bo takowa jest obecnie wolnym wyborem.

    > -dbanie o czystość podłogi w kuchni zamiatanie i podnoszenie resztek
    > jedzenia - jeżeli się tego nie robi kilka razy dziennie to jedzenie na
    > trwałe przykleja się do podłogi i jest nie do odmycia!!!

    Brednie z tym "trwale" - sama się demaskujesz. Tutaj się zatrzymam -
    poprawnia diagnoza nie jest możliwa via internet, jednak ten cytat i
    cytat o praniu wskazują, że:

    a. tekst jest w pewnych fragmentach nieprawdziwy;
    b. może służyć jako oręż w "walce" z mężem;
    c. może świadczyć o braku możliwości skupienia się dłużej na jednej
    czynności;

    > - spryskiwanie specjalnym dezodorantem do butów -wnętrza obuwia domowników
    > bo tego sami nie robią i ich buty śmierdzą

    Słowo kluczowe - *śmierdzi*

    > - konserwacja odurzacza ciągle coś tam trzeba skleić naprawić

    Ciekawy ten odkurzacz - może kupcie nowy?

> [...]

    > I TAK DZIECI WAM ZABIORĄ
    >
    > A JAK BĘDZIECIE ZBYT WYMAGAJĄCY WOBEC PARTNERA TO ON ODEJDZIE WIĘC LEPIEJ

    No cóż - to da się leczyć, aczkolwiek lepiej wyleczyć się przed
    podjęciem pracy, bo psychozy nieleczone i zracjonalizowane mogą się
    pogłębiać.

    Flyer

  • 9. Data: 2005-01-25 23:32:59
    Od: Ami Morton <ami-morton@spam_precz.o2.pl>

    Witam wszystkich.

    Juzek Kocimientka wrote:

    > Bzdura :)

    Popieram, że bzdura :) Ręczniki trzeba prać co najmniej raz w tygodniu,
    szczególnie jeśli w łazience ma się taką wilgoć, jak było to opisane w
    poście Luizy.

    Pozdrawiam
    Ami

  • 10. Data: 2005-01-25 23:40:04
    Od: Ami Morton <ami-morton@spam_precz.o2.pl>

    Flyer wrote:

    [ciach analiza tekstu]

> [...]
    > b. może służyć jako oręż w "walce" z mężem;
    > c. może świadczyć o braku możliwości skupienia się dłużej na jednej

    To ja dodam jeszcze jedno :)

    d. tekst został przygotowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie,
    związane z przebywaniem w jednym mieszkaniu ze wspomnianym mężem i
    świadomość tego, że można liczyć na wykonanie średnio co trzeciej z
    podanych w tekście czynności.

    Przy uznaniu punktu "d" za prawdziwy, cały tekst nabiera sensu, czyż nie?

    Pozdrawiam
    Ami