PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
  • Data: 2005-01-26 10:52:02
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻ A
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ami Morton; <ct6ldp$24g$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > To ja dodam jeszcze jedno :)
    >
    > d. tekst został przygotowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie,
    > związane z przebywaniem w jednym mieszkaniu ze wspomnianym mężem i
    > świadomość tego, że można liczyć na wykonanie średnio co trzeciej z
    > podanych w tekście czynności.
    >
    > Przy uznaniu punktu "d" za prawdziwy, cały tekst nabiera sensu, czyż nie?

    Stan psychotyczny nazywasz "wieloletnim doświadczeniem" - może - ale
    powinna zmienić męża, jeżeli on jest jego źródłem. Powtórzę - niestety
    tekst we fragmentach był nieprawdziwy, niespójny, przeczący sobie - co
    powoduje, że nie da się stwierdzić, które fragmenty były prawdziwe
    prawdziwie, a które prawdziwe, bo akurat nie zaprzeczone - czyli do
    kosza. Co gorsze - stan psychotyczny mógł wyzwolić w autorce potrzebę
    zmiany, kariery itp, które nie są w stanie uleczyć tego stanu - bardzo
    nieracjonalne podejście, które skończy się klęską, bo nowe "mini"
    psychozy związane z pracą nie będą mogły być łagodzone w domu, skoro mąż
    "stał się" wrogiem. Klasyczna sytuacja - dom zły, praca zła itd.

    Dodatkowo nie wiadomo, czy mąż wymagał wszystkich opisanych czynności,
    czy autorka wykonywała je z własnej "potrzeby", więc trudno żeby mąż
    robił je wszystkie, skoro mu do szczęścia nie są potrzebne - jeżeli ja
    jem kanapki, to nie zmuszam innych, żeby je też jedli. ;)

    Flyer