PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA › Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
  • Data: 2005-01-26 21:33:45
    Temat: Re: CHCĘ pracować- POSTULAT DO MĘŻA
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    Mój nie zaśmiardł, nie zgnił a używam go codziennie. Nie, nie chcesz
    wiedzieć jak długo :) Ale nie dajmy się zwariować tym wszystkim producentom
    środków czystości, którzy marzą o tym, żeby "przeciętna" gospodyni miała w
    swoim mieszkaniu laboratoryjną czystość i sterylność. A potem się okazuje,
    że byle zarazek jest dla organizmu taką rewelacją, że przygląda mu się leżąc
    całymi tygodniami.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź