PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak pitu 11 od pracodawcy.

  • 1. Data: 2006-05-16 18:03:06
    Temat: Brak pitu 11 od pracodawcy.
    Od: "flay away" <e...@g...pl>

    Witam,
    Pracodawca do dzisiaj nie dostarczył mi pitu 11 za 2005r.i Powiedział że mi
    go nieda.Co mam zrobić żebym mógł w końcu rozliczyć się z urzędem.niby
    skarga do urzędu, ale już wiem że to nic nieda. Proszę o pomoc!!!

  • 2. Data: 2006-05-16 18:38:14
    Temat: Re: Brak pitu 11 od pracodawcy.
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Pracodawca do dzisiaj nie dostarczył mi pitu 11 za 2005r.i Powiedział że mi
    > go nieda.Co mam zrobić żebym mógł w końcu rozliczyć się z urzędem.niby
    > skarga do urzędu, ale już wiem że to nic nieda. Proszę o pomoc!!!

    Wpisz na swoim PIT kwote, którą od niego dostałes i wyprodukuj
    odpowiednie oswiadczenie. Napisz tam cos o tym, ile zarobiłeś brutto
    oraz ze nie jestes w stanie tego poprawnie rozliczyc z powodu braku
    PIT11 od pracodawcy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-05-16 19:00:52
    Od: "flay away" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

    Krzysiek rozliczyłem się tak, że spisałem mój pit z 2004r. i napisałem na nim
    że będzie do korekty z powodu nie dostarczenia przez pracodawce pitu
    11.Właśnie wyprodukowałem pismo do pracodawcy z prośbą o przesłąnie mi pitu
    11 a kopie zaniose do urzędu. i bede czekał co zrobi z tym urząd.

  • 4. Data: 2006-05-16 19:02:32
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > 11 a kopie zaniose do urzędu. i bede czekał co zrobi z tym urz?d.

    Wiec po prostu czekaj. Pewnie UKS sie nim zajmie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-05-16 20:06:30
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Tue, 16 May 2006 18:03:06 +0000 (UTC), flay away
    <e...@g...pl> wrote:
> [...]
    > go nieda.Co mam zrobić żebym mógł w końcu rozliczyć się z urzędem.niby
    > skarga do urzędu, ale już wiem że to nic nieda. Proszę o pomoc!!!

    Coś jednak da. Obliczyć podatek w tej sytuacji trzeba - wiadomo -
    samemu. Ale po piśmie w tej sprawie do US luzacki pracodawca będzie
    zapewne miał za jakiś czas kontrolę skarbową na głowie. I to już będzie
    jego problem a nie Twój.

    --
    Andrzej Rumin

  • 6. Data: 2006-05-17 20:33:08
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "flay away" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > go nieda.Co mam zrobić żebym mógł w końcu rozliczyć się z urzędem.niby
    > skarga do urzędu, ale już wiem że to nic nieda. Proszę o pomoc!!!

    Pójdź do US właściwego dla Ciebie / Pracodawcy /jeśli np. Pracodawcy
    nie jest w innym mieście/ i zgłoś że nie dostarczył PIT11 .
    ZTCP ma obowiązek po zakończeniu roku do 15 marca (chyba) a jeśli
    stosunek pracy wygasł w ciągu roku to do 15 dnia następnego miesiąca

    Tak czy inaczej przerabialiśmy to w Poznaniu US Grunwald i po rozmowie z
    z-ca Naczelnika napisaliśmy oświadczenie że nie dostaliśmy pit11, pracodawca
    miał zapewnioną wizytę smutnych kontrolerów, Tobie nie groża już sankcje za
    błędną zawartość PIT (po prostu nie Ty zawaliłeś więc przymnką oko)

    Dawidek