PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odprawa przy wypowiedzeniu zmieniającym

  • 1. Data: 2006-05-16 14:48:25
    Temat: Odprawa przy wypowiedzeniu zmieniającym
    Od: j...@g...com

    Witam,
    Czy możecie udzielić info o odprawach przy wypowiedzeniu
    zmienającym? Niestety, KP o tym trybie rozwiązania umowy o pracę
    niewiele mówi, a i w inecie informacje na ten temat są raczej
    skąpe. Wydaje mi się, że jest to fajny sposób na zwolnienie
    pracownika bez odprawy, ale nie jestem pewiem. Podzielcie się
    doświadczeniami, lub wskażcie, gdzie można znaleźć "przepis" na
    taki wykręt pracodawcy.
    Dzięki

  • 2. Data: 2006-05-16 22:36:10
    Temat: Re: Odprawa przy wypowiedzeniu zmieniającym
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 16 May 2006 07:48:25 -0700, j...@g...com
    zakodował:

    >Czy możecie udzielić info o odprawach przy wypowiedzeniu
    >zmienającym? Niestety, KP o tym trybie rozwiązania umowy o pracę
    >niewiele mówi,

    Mówi, że jak pracownik odrzuci nowe warunki, to takie wypowiedzenie
    działa jak wypowiedzenie umowy o pracę przez pracodawcę i wszystkie
    przepisy stosuje się odpowiednio.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-05-17 11:56:17
    Temat: Re: Odprawa przy wypowiedzeniu zmieniajšcym
    Od: j...@g...com

    Dzieki