PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace

  • 1. Data: 2006-05-16 13:27:41
    Temat: umowa o prace
    Od: "asd" <m...@p...pl>

    witam

    jest taka sytuacja: miałem umowe na okres próbny 3 miesiace i dajmy na to ta
    umowa sie skończyła wczoraj, wczoraj sie dowiedziałem rowniez ze zakład
    pracy przedłuza mi umowe ale nie potrafili mi powiedziec na jaki okres ani
    za jaka stawke bo jeszcze tej umowy nie ma tylko powiedzieli ze dostane a
    kiedy to tez nie wiem

    Czy to z punktu prawa jest w porzadku? jak nie mam umowy to tak jakbm nie
    pracował wogole czy tak nie jest?

    I jeszcze jedno, czy mozna w takiej sytuacji powiedziec pracownikowi w
    ostatni dzień ze sie tej umowy z nim nie przełuża, bo dla mnie to jest
    troche irytujace poniewaz jak mi nie przedłuzy umowy to zostaje bez pracy i
    nawet nie mam czasu na znalezienie nowej tak z dnia na dzien

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-16 13:31:18
    Temat: Re: umowa o prace
    Od: "Jakub G." <j...@c...org.pl>

    > Czy to z punktu prawa jest w porzadku? jak nie mam umowy to tak jakbm nie
    > pracował wogole czy tak nie jest?

    Umowę należy podpisać najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy- w tym przypadku
    pracujesz na czarno

  • 3. Data: 2006-05-16 16:36:51
    Od: "asd" <m...@p...pl>

    Jakub G. <j...@c...org.pl> napisał :

    > Umowę należy podpisać najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy- w tym przypadku
    > pracujesz na czarno

    ja tez tak mysle ale, dzisiaj sie dowiedzialem ze niby zakład pracy ma
    obowiazek wystawienia umowy do 7 dni, czy to prawda?