PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pitu 11 od pracodawcy. › Re: Brak pitu 11 od pracodawcy.
    From: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pitu 11 od pracodawcy.
    Date: Wed, 17 May 2006 22:33:08 +0200

    Użytkownik "flay away" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e4d44q$egq$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Pracodawca do dzisiaj nie dostarczył mi pitu 11 za 2005r.i Powiedział że
    > mi
    > go nieda.Co mam zrobić żebym mógł w końcu rozliczyć się z urzędem.niby
    > skarga do urzędu, ale już wiem że to nic nieda. Proszę o pomoc!!!

    Pójdź do US właściwego dla Ciebie / Pracodawcy /jeśli np. Pracodawcy
    nie jest w innym mieście/ i zgłoś że nie dostarczył PIT11 .
    ZTCP ma obowiązek po zakończeniu roku do 15 marca (chyba) a jeśli
    stosunek pracy wygasł w ciągu roku to do 15 dnia następnego miesiąca

    Tak czy inaczej przerabialiśmy to w Poznaniu US Grunwald i po rozmowie z
    z-ca Naczelnika napisaliśmy oświadczenie że nie dostaliśmy pit11, pracodawca
    miał zapewnioną wizytę smutnych kontrolerów, Tobie nie groża już sankcje za
    błędną zawartość PIT (po prostu nie Ty zawaliłeś więc przymnką oko)

    Dawidek