PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Date: Sun, 20 Jun 2004 12:04:07 +0200

    Krzysztof Bukowski [Sat, 19 Jun 2004 20:47:56 +0200]:

    > od bardzo długiego czasu, szukam fachowca od PHP i Sql-a aby wykonać
    > kilka przedsięwzięc...i co się okazuje...
    [...]
    > Teraz kilka szczegółów:
    >
    > mam kilka pomysłów oraz gotowych zleceń na wykonanie stron www ( nie
    > wdawając się w szczegóły) dochód z tego miesięcznie ( z jednej strony)
    > może być minimum 2000 - 3000 zł netto(to napewno w najgorszym możliwym
    > scenariuszu) System ma być na tyle nieskomplikowany że można go zrobić w
    > 2 - 3 tygodnie natomiast profity zbierane przez miesiące, lata (jeżeli
    > coś nie eksploduje)
    >
    > Moja propozycja dla gościa jest 50% przychodu z wszystkiego, natomiast
    > jak wszystko zostanie zrobione i ruszy chętnie przyjmę takiego lola na
> [...]

    Po pierwsze co mnie uderzylo to ten "lolo" -- nie wiem jak na nich,
    na mnie w tej chwili zrobiles wrazenie nastepujace: "ja mam taaakie
    rewelacyjne pomysly a gosc tylko klepacz kodu jest, to powinien sie
    kurde cieszyc ze chce mu odpalic kawalek". Tak sie chyba nie szuka
    wspolnikow mam wrazenie.

    A po drugie to moim zdaniem popelniasz zasadniczy blad: szukasz jak
    piszesz *fachowca* i proponujesz mu... No wlasnie, co wlasciwie?
    Tak na moje oko to niewiele.
    Fachowiec takich zlecen jak Twoje to ma kilka miesiecznie, przy czym
    robi swoje, bierze pieniadze i moze sobie np. pojechac na wakacje
    albo kupic costam do domu / komputera / whatever.

    Powiedz mi, po co w takim razie mialby zasuwac dla Ciebie przez te
    pare tygodni czy miesiecy czekajac na pieniadze ktore albo beda albo
    ich nie bedzie? Podasz jakis rozsadny powod?

    > Do tego czasu proponuję podpisanie umowy która będzie gwarantować mu
    > pieniądze...itd itp blablabla...

    Bla bla bla to rzeczywiscie swietnie sprecyzowane warunki umowy,
    nic tylko podpisywac ;)

    Pochwal sie co w tej umowie jest to pewnie znajdzie sie powod.
    Mikroskopijna stawka? Lojalka? Przekazanie praw majatkowych od
    reki? Pieniadze "zalezne od osobistego zaangazowania"?

    Sadzac po Twoim stosunku do "tych lolkow" wszystkie powyzsze
    uwazam za calkiem mozliwe...

    > - dlaczego gość nie chce podpisać umowy, ????????????????????

    Powiem Ci dlaczego ja bym nie podpisala: nie podoba mi sie Twoje
    podejscie do rzekomych wspolnikow...

    > - dlaczego goście zapalają się do tematu a następnie nie kontaktują
    > się???????????

    A przypadkiem nie przestaja sie kontaktowac po przeczytaniu umowy?

    > - dlaczego ci sami fachowcy wszem i wobec twierdzą że nie ma pracy i
    > wogóle jest do d..y?????????????????????

    Fachowcy? Nie stwierdzilam...

    > - czy naprawdę jest takie bezrobocie, czy może pracować się
    > nie chce?????

    Na marnych warunkach to chyba nikomu sie nie chce. Przypominam
    niesmialo ze mowimy o fachowcach ktorzy wybor maja, moze wiec
    powinienes poszukac jakiegos studenta albo kogos kto dlugo juz
    nie ma zadnej pracy? Moze oni dadza sie skusic na obietnice
    kokosow za X miesiecy. Fachowca raczej na to nie nabierzesz.

    > - mógłym tu jeszcze napisać 100 pytań....:-(

    Moglbys. Tylko po co?

    pzdr.
    Nahia