PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
  • Data: 2004-06-20 11:08:32
    Temat: Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia Krzysztof Bukowski napisał/a:

    > No własnie, to potwierdza moje obawy...Czy podać na tacę 50 % , dać
    > pomysł, dać serwer, zarejestrować domeny, zapłacić za kolokację,
    > płacić podatki...i jeszcze źle?

    Ale co obchodzi programistę, czy płacisz podatki, ponosisz koszty serwera
    itp.?
    Jeżeli biznes rzeczywiście jest taki pewny jak mówisz, po prostu zamiast
    bawić się w jakieś hipotetyczne % od zysku, które może będą, może nie,
    zaproponuj po prostu uczciwą stawkę za porządne wykonanie roboty i koniec. I
    programista będzie szczęśliwy, bo dostanie swoje pieniądze bez żadnego
    gdybania, i Ty będziesz zadowolony, bo reszta zysków będzie wyłącznie Twoja.
    Chyba, że nie chcesz tak postąpić, bo sam nie wierzysz w powodzenie tego
    biznesu i boisz się zainwestowac w niego te parę złotych. Ale wtedy zupełnie
    się nie dziwię tym, którzy po zapoznaniu się z warunkami odmawiają - jeżeli
    Ty sam nie wierzysz i nie jesteś gotów zainwetować w swój pomysł, to nie
    oczekuj, że zrobi to ktoś obcy, kto ma inne, pewniejsze alternatywy
    zarobkowania.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (14.06.2004)
    No last words to say, only memories remain.