PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
  • Data: 2004-06-21 05:34:48
    Temat: Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Od: Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (ciach)

    > Co do zlecenia... Nie jest to wyssane z palca a konkretne zlecenie z
    > określoną ilością odbiorców, więc można oszacować ile miesięcznie się
    > zarobi, jednak wolę podać minimum żeby ewentualna nadwżka była bardzo
    > miłą niespodzianką
    > System jest nieskąplikowany i mówienie tu o miesiącach pisania mija się
    > z celem. Według mnie specjalista zrobi to w tydzień...
    >
    > Podsumowując takie odpoowiedzi jak twoja umacniają mnie w przekonaniu że
    > mam rację...

    Jesli dobrze zrozumiałem to za wykonaną pracę oferujesz "wirtualne"
    pieniądze, którę, będą jeśli serwis się przyjmie - co ty uważasz za pewne.
    Napiszę Ci tak prowadzę od niedawna firmę, więc szukam zleceń, jakoś na
    razie nie ma sytuacji, żebym mógł wybierać, więc praktycznie każda
    współpraca mnie interesuje, ale jeśli twoje warunki wyglądają tak jak
    napisałem wyżej, nie podjąłbym się tego. Bo to co Tobie wydaję sie pewną
    kasą, w rzeczywistości może być kompletną klapą, już nie wnikam w
    branżę. Do tego nie podajesz, żednych szczegółów programiście, żeby Cię
    nie wyrolował, pewnie słusznie, ale jaką on ma pewność, że będzie z tego
    kasa? Twoje wyliczenia? Heh w dzisiajszych czasach to troche za mało,
    przynajmniej dla mnie.

    --
    pozdrawiam
    jondro