PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - totalna bzdura... › Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
  • Data: 2004-06-20 20:40:56
    Temat: Re: Bezrobocie - totalna bzdura...
    Od: Krzysztof Bukowski <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Jakby te pomysly byly takimi pewniakami, to polowa z wykonawcow z
    > ktorymi rozmawiales, probowalaby ruszyc to na wlasna reke. jakos tego
    > nie widac.

    Problem w tym że nie mówię jakiej branży to dotyczy, więc tak naprawdę
    gość nie wie do jakiej grupy zawodowej ma to skierować. Wiem że sprzedać
    dobry pomysł łatwo...
    > Z kolei jesli Ty sam bylbys tego pewien, to stanalbys na glowie,
    > zaporzyczyl sie i uruchomil swoje witryny w sposob nie wymagajacy
    > stalego dzielenia sie ze wspolnikiem - jakos tak nie robisz, czyli
    > jednak do konca nie jestes przekonany do sukcesu i usilujesz przerzucic
    > ryzyko na wykonawcow. szukalbys kredytu a nie wspolnikow (ewentualnie
    > uwzglednialbys opcje wspolnika z gotowka, ktory pomoze sfinansowac
    > serwis).
    > Do 15 000 mozesz brac kredyt bez poreczenia ;)

    fakt że zabiorę się do tego z innej strony. Poprostu zatrudnię kogoś...

    > Sadze, ze masz duza sile przekonywania i w trakcie rozmowy przekonujesz
    > rozmowcow, lecz po powrocie do domu i analizie pomyslu na spokojnie,
    > dochodza do wniosku, ze jest to sprawa wymagajaca duzego zaangazowania
    > bez gwarancji jakiegokolwiek przychodu.

    Nie sądzę żeby to była kwestia siły przekonywania

    > Piszesz, ze masz juz zlecenia na wykonanie jakis stron. Dlaczego nie
    > zlecisz na zasadach umowy o dzielo wykonania tych stron, a ze swojego
    > zysku nie sfinansujesz wykonania swoich "pomyslow". ????

    Tak właśnie zrobię...