PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ?

  • 1. Data: 2005-12-05 04:11:44
    Temat: Administrator sieci, praca zdalna, ile mogę zarobić ?
    Od: zlyZwierz <p...@i...com.pl>

    Witam.
    Interesuje mnie, ile mogę zarobić, pracując zdalnie jako administrator
    sieci. Sieć składa się z około 550 komputerów, lokalizacja to miasto z
    15k mieszkańców.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-12-05 13:39:54
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    pol samochodu
    :]
    tyle samo co babcia Stasia na poligonie

    czlowieku dopoki nie ma ustawy ktora by ci cos gwarantowala to zarobki moga
    sie wachac od 1000 do 10000 zl

    zdaj sobie z tego sprawe
    a o zarobki zapytaj pracodawce
    :]

  • 3. Data: 2005-12-05 18:21:04
    Od: zlyZwierz <p...@i...com.pl>

    zasit napisał(a):
> [...]
    > tyle samo co babcia Stasia na poligonie
    >
    > czlowieku dopoki nie ma ustawy ktora by ci cos gwarantowala to zarobki moga

    Liczyłem na to, że udyskam odpowiedź od osoby która administratuje
    jakimś LAN-em ... niestety odpiwiedział Rysio z Klanu ... thanks anyway ...

  • 4. Data: 2005-12-05 19:17:58
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 05 Dec 2005 19:21:04 +0100, na pl.praca.dyskusje, zlyZwierz
    napisał(a):

    > Liczyłem na to, że udyskam odpowiedź od osoby która administratuje
    > jakimś LAN-em ... niestety odpiwiedział Rysio z Klanu ... thanks anyway ...

    Dobra.
    To niech np. odpowie osoba ktora zarabia 500zl. Bo ma ochote napisac i tyle
    zarabia. Co ci do daje?

    A obok niech sie dopisze druga osoba ktora zarabia 7300zl. Bo tez ma ochote
    i chwile wolnego czasu. Co daje ci to wtedy?

    Bedziesz wyciagac srednia, szukac najnizszej lub najwyzszej podanej kwoty?

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 5. Data: 2005-12-05 19:35:42
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    dobra niech chlopak ma 1200 netto miasto Wąchock

  • 6. Data: 2005-12-05 19:53:13
    Od: zlyZwierz <p...@i...com.pl>

    zasit napisał(a):
    > dobra niech chlopak ma 1200 netto miasto Wąchock

    ... i o to chodziło ;]

  • 7. Data: 2005-12-06 09:10:16
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > ... i o to chodziło ;]
    a skąd wiesz że było prawdziwe?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 8. Data: 2005-12-06 09:36:24
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: zlyZwierz [Mon, 05 Dec 2005 20:53:13 +0100]:

    > .... i o to chodziło ;]

    No to masz jeszcze: 9.500 wawa, 300 56km od zg ;)

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 9. Data: 2005-12-06 09:42:01
    Od: zlyZwierz <p...@i...com.pl>

    gromax napisał(a):

    > a skąd wiesz że było prawdziwe?
    napisałem tak dla picu .. wątek do kosza , bo ludziska na proste pytanie
    nie potrafią odpowiedzieć.

    Wydaje mi się, że moge śmiało zawołać od pracodawcy 600 netto + kasa za
    wrdożenie jakiegoś wynalazku radius/pppoe itp ..

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-12-06 09:42:38
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Wydaje mi się, że moge śmiało zawołać od pracodawcy 600 netto + kasa za
    > wrdożenie jakiegoś wynalazku radius/pppoe itp ..
    jak uważasz że pracodawca tym nie przepłaci to masz oczywiście rację :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---