PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu-26 dni czy nie?

  • 1. Data: 2005-12-05 09:42:47
    Temat: Wymiar urlopu-26 dni czy nie?
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Witam,
    W grudniu tego roku staż pracy przekroczył mi 10 lat.
    W rok 2005 wchodziłem z 20 dniowym urlopem,
    czy należy mi się zatem jeszcze 6 dni urlopu dodatkowo w tym roku ?, czy
    dopiero 26 dni będzie mi przysługiwało od sycznia 2006 ?

  • 2. Data: 2005-12-05 10:48:37
    Temat: Re: Wymiar urlopu-26 dni czy nie?
    Od: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>

    Robert napisał(a):
> [...]
    > czy należy mi się zatem jeszcze 6 dni urlopu dodatkowo w tym roku ?, czy
    > dopiero 26 dni będzie mi przysługiwało od sycznia 2006 ?

    U mnie w pracy (Urząd, budżetówka), dodatkowe dni przysługują od dnia
    przekroczenia. Czyli, jak rozpoczęłeś pracę 12 grudnia 2003 roku, i masz
    wyższe wykształcenie, to 12 grudnia 2005 roku twój staż osiąga 10 lat (8
    studia + 2 praca), i od tego dnia przysługują ci dodatkowe 6 dni urlopu
    w roku. Trzeba je wykorzystać do końca marca 2006.

    Pozdrawiam
    Kuba