PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosba o przedluzenie umoway o prace

  • 1. Data: 2005-12-04 12:41:53
    Temat: Prosba o przedluzenie umoway o prace
    Od: "Reni" <r...@N...pl>

    Witam,

    jak formalnie powinna wygladac i co zawierac prosba o przedluzenie umowy o
    prace ??

    Prosba bedzie kierowana do Dyrektora ( budzetówka), dodam ze jestem teraz na
    urlopie macierzynskim, umowa konczy mi sie z dniem 31 grudnia 2005.

    pozdrawiam

    Renata

  • 2. Data: 2005-12-06 22:26:38
    Temat: Re: Prosba o przedluzenie umoway o prace
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 4 Dec 2005 13:41:53 +0100, "Reni" <r...@N...pl>
    wrote:

    >jak formalnie powinna wygladac i co zawierac prosba o przedluzenie umowy o
    >prace ??
    Powinna zawierac to o co prosisz.

    >Prosba bedzie kierowana do Dyrektora ( budzetówka), dodam ze jestem teraz na
    >urlopie macierzynskim, umowa konczy mi sie z dniem 31 grudnia 2005.
    Zaadresuj stosownie i wypisz wszelkie okolicznosci ktore moga miec
    wplyw na decyzje dyrektora.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!