PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia - praca

  • 1. Data: 2005-12-04 10:30:42
    Temat: Anglia - praca
    Od: "Tomek" <d...@w...pl>

    Witam

    Mam zamiar wyjechać do Anglii, czy ktoś zna jakieś PEWNE biuro czy program z
    którego można wyjechać, słyszał o programie "workup" z którego można
    wyjechać do Anglii, biuro mieści się m.in. w Katowicach. Czy te biura są w
    100% pewne?!
    Czy ewentualnie jechać na własną rękę i tam szukać pracy, noclegu - jednym
    słowem w ciemno. Jeśli jechać w ciemno, to do jakiego miasta proponujecie?
    A czy warto wyjeżdżać akurat do Anglii może proponujecie inny anglojęzyczny
    kraj.

    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2005-12-05 11:52:59
    Temat: Re: Anglia - praca
    Od: "Michał T" <l...@N...pl>

> [...]
    > słowem w ciemno. Jeśli jechać w ciemno, to do jakiego miasta proponujecie?
    > A czy warto wyjeżdżać akurat do Anglii może proponujecie inny

    Pracy w ciemno-owszem. Noclegu- nie! Weź kasy na przynajmniej miesiąc.
    Musisz przezyc od przyjazdu do wyplaty. A nie od przyjazdu do znalezienia
    pracy. ;]

    Wszyscy jadą do Londynu, dużo tam pracy, ale szukających jeeeeszcze więcej.
    Trzeba dużo łazić to sie coś kiedyś znajdzie...

    Jak jesteś zdecydowany to jedź przed świętami. Wszyscy chcą urlopy w
    restauracjach a wielu angoli świętuje właśnie tam i potrzeba dużo rąk do
    pracy.

    pozdro