PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwenci informatyki!!!

  • 71. Data: 2002-03-14 13:10:38
    Temat: Re: Absolwenci informatyki!!!
    Od: <p...@h...com>

    > to mówisz że w Polsce znajdzie się lepszą i lepiej płatną prace? hę?????
    tego nie mowie, ale w samych niemczech wyslalem prawie 150 listow i na kazdy mi
    odmowiono.

    > recesja recesją.... ale jakoś ludzie znajdują tu pracę i podejrzewam, że
    > łatwiej niż w Pl.... czy to cud? I dlaczego Niemców nie stać na GCów? I
    > dlaczego nowi przybysze w Monachium nie są mile widziani?
    ogolnie znalezienie pracy przed wrzesniem 2001 nie bylo duzym problemem, w
    Hamburger Abendblatt bylo zawsze prawie 10 stron ogloszen. W pazdzierniku juz
    tylko 2...

    Niemcow nie stac na green-c bo na jeden z moich ostatnich listow, facet z
    Erlangen odpowiedzial mi 2300 EUR Brutto co jest ponizej GC-minimum. Powiedzial
    ze wiecej zaplacic nie moze.

    Co do Monachium to slyszalem ze ogolnie brakuje tam powierzchni mieszkalnej i
    nowi przybysze nie sa tam mile widziani.

  • 72. Data: 2002-03-14 13:56:58
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

> [...]
    > Hamburger Abendblatt bylo zawsze prawie 10 stron ogloszen. W pazdzierniku

    z tym masz racje....

    > Niemcow nie stac na green-c bo na jeden z moich ostatnich listow, facet z
    > Erlangen odpowiedzial mi 2300 EUR Brutto co jest ponizej GC-minimum.
    Powiedzial
    > ze wiecej zaplacic nie moze.

    oo.... no ale za taką kasę to chyba nikogo chętnego nie znajdzie, nawet
    wśród niemców, chyba, że bez studiów i praktyki

    > Co do Monachium to slyszalem ze ogolnie brakuje tam powierzchni
    mieszkalnej i
    > nowi przybysze nie sa tam mile widziani.

    powierzchni mieszkalnej brakuje widać to niestety wyraźnie.., ale za to nie
    słyszałem, że nowi przybysze nie są mile widziani (choć może kiepsko słucham
    ;-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 73. Data: 2002-03-14 14:25:48
    Temat: Re[4]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello misman,

    Thursday, March 14, 2002, 11:18:52 AM, you wrote:

    m> Slavo wrote:

> [...]

    m> Ja mam taka z pingwinkiem :o> dobra na spotkania z windziarzami :o>

    a ja mam czarne buty. dobre jak idzie zima. ;>

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 74. Data: 2002-03-14 14:26:57
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello Slavo,

    Thursday, March 14, 2002, 11:05:02 AM, you wrote:

    S> "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message

    S> ja mam z napisem Microsoft GTSC.... dobre na spotkanie przy piwie z kumplami
    S> linuchowcami ;-)))))

    w smiesznym sklepie mozna dostac niebieskie z bialymi, duzymi napisami
    na plecach "rekin finansowy", albo "plywam w dlugach"...

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 75. Data: 2002-03-14 14:29:21
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello Kamil,

    Thursday, March 14, 2002, 10:50:34 AM, you wrote:

    KP> "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> wrote in message
    KP> [...]

    KP> O co ci chodzi. Go?ć przecież "przetwarza informacje"! :-))

    to inny autentyk - w altkomie w gdyni panienki pracuja za darmo jako
    stazystki i maja film, ze kiedys moze zwolni sie jakis etat to moze
    ktoras z nich pensje i umowe dostanie...

    albo inna historia... w tuia warta informatykowi po uniwerku proponuja
    1100 brutto...

    tak wiec zdjac czapki i minuta ciszy...

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 76. Data: 2002-03-14 14:45:57
    Temat: Re: Re[4]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "m3fist0" <m...@g...pl> wrote in message

    > w smiesznym sklepie mozna dostac niebieskie z bialymi, duzymi napisami
    > na plecach "rekin finansowy", albo "plywam w dlugach"...

    i co... ????

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 77. Data: 2002-03-14 15:16:56
    Temat: Re[6]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: m...@g...pl (m3fist0)

    Hello Slavo,

    Thursday, March 14, 2002, 3:45:57 PM, you wrote:

    S> i co... ????

    marek belka moglby sobie kupic jedna a leszek miller druga...

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 78. Data: 2002-03-14 19:55:56
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Slavo" <s...@g...net> napisał w wiadomości
    > Powiedzial
    >
    > oo.... no ale za taką kasę to chyba nikogo chętnego nie znajdzie, nawet
    > wśród niemców, chyba, że bez studiów i praktyki

    A czy za taką kasę opłacałoby sie pracować w D biorąc pod uwagę znacznie
    wyższe niz w Polsce koszty utrzymania (mieszkanie, samochód, bo żywnośc
    chyba juz nie) i wyższe podatki?

  • 79. Data: 2002-03-14 20:06:34
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl> wrote in message

    > A czy za taką kasę opłacałoby sie pracować w D biorąc pod uwagę znacznie
    > wyższe niz w Polsce koszty utrzymania (mieszkanie, samochód, bo żywnośc
    > chyba juz nie) i wyższe podatki?

    miałbyś na łapkę 1150EUR... za samo mieszkanie zapłacisz ze 500EUR...
    (zakładam , że jesteś kawaler), więc to raczej kiepski interes...

    pozdrówka, Slavo

  • 80. Data: 2002-03-14 20:26:45
    Temat: Re: Re[2]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 13 Mar 2002 23:09:53 +0100, "WEJDER" <m...@w...pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >W domu można sobie mieć burdel, ale na kompie w firmie raczej nie.
    >Twoi koledzy mają pewnie ze 120 różnych śmieciowych programów ( różnego
    >rodzaju, 10 GB śmieci.)
    >Skoro są tacy dobrzy, to życzę im powodzenia np. w szukaniu dowodów włamania
    >do takiego śmietnika.
    W firmie mam wzorowy porzadek - wszystko dlatego ze jestem
    odpowiedzialny min. za legalnosc oprogramowania wiec zadnego
    niepewnego softu w robocie nie mam i miec nie bede (nawet sharewary sa
    porejestrowane)

    Co innego w domu bo tu komputer sluzy glownie jako terminal do
    internetu.

    Pzdr
    Limfo