PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2002-03-11 23:29:17
    Temat: Poszukiwanie pracy
    Od: Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl>

    Użytkownik "Woocash" <b...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a6iq34$s1a$1@bobo.ds5.agh.edu.pl...
    > Na poczatek potwierdze- NTG.
    > Spekuluje na gieldzie juz 3 lata i powiem Ci ze jezeli nie masz kasy
    takiej
    > z ktorej nie mozesz utrzymac siebie ( i rodzine) to lepiej sie tego nie
    > dotykaj.Gielda to psychologia,nauka zbyt wiele moze Cie kosztowac(podobno
    > najdrozszy uniwersytet). Jezeli jestes bezrobotny i masz mniej niz 100tys
    > PLN poszukaj szczescia gdzi indziej.Takie sa realia.

    Skoro NTG więc krótko:
    Nie musisz stawiać tylko i wyłącznie na giełdę - Jako źródło dochodów.
    Przecież giełda nie musi być źródłem utrzymania a może być tylko sposobem
    pomnażania części własnych oszczędności.
    Woocash chyba przesadził z czarnymi kolorami. Więc nie zrażaj się tak od
    razu Kuba (niemniej ostrożność i rozwaga nie zaszkodzi). Trzeba pamiętać
    żeby zawsze zostało na zupę :)

  • 2. Data: 2002-03-12 08:24:39
    Temat: Odp: Poszukiwanie pracy
    Od: "Mac" <m...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Nie wiecie może gdzie znajdę jakieś strony firm ktróre
    zajmują się udzielaniem kredytów umożliwiajacych
    zalożenie wlasnej firmy ?
    Ja znam narazie jedna o nazwie Maassiff.
    Liczę że jest ich więcej.
    Pozdrawiam serdecznie.
    p...@s...pl

  • 3. Data: 2002-03-12 12:41:06
    Temat: Re: Odp: Poszukiwanie pracy
    Od: Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl>

    >Czy komus z was udalo sie znalesc prace w jakiejs dziedzinie informatyki?
    >Ja skonczylem studia w polowie stycznia i z praca krucho.

    Z ciekawosci: jaki kierunkek i gdzie?

    Pzdr,
    Mike

  • 4. Data: 2002-03-12 13:18:26
    Temat: Odp: Odp: Poszukiwanie pracy
    Od: "Mac" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chce powiedziec tylko jedno. Z praca teraz to jest krucho we wszystkich
    branzach. I szczesciarzami sa Ci ktorzy rozpoczeli prace na studiach 2 lata
    temu, bo teraz mozna jedynie posluchac sobie takich opowiesci jak ktos
    zwracajac sie do firmy dostaje prace. Teraz to tylko znajomosci, niestety.
    Ale szukac trzeba, moze za rok, moze za dwa......
    Pzdr.

  • 5. Data: 2002-03-17 12:25:16
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > moim zdaniem to rozpytywanie wśród znajomych. Jestem grafikiem i
    "Wyborcza"
    > w moim przypadku to lipa.
    > "Jakie pytanie taka odpowiedź."
    > pozdrow

    wszystko zalezy wlasnie od tego, kim jestes :
    wyksztalcenia, praktyki zawodowej, oczekiwan odnosnie charakteru pracy.

    Wydaje mi się ze sensowne sa czynnosci w nastepujacej kolejnosci :
    - szukac wsrod znajomych dalszych i blizszych
    - dac swoje drobne ogloszenie w szukam pracy (i nie napalac sie na kazdy
    telefon, bo dzwonia idioci zawodowo :)
    - odpowiadac na konkretne ogloszenia prasowe - o ile sa zgodne z Twoimi
    doswiadczeniami, wyksztalceniem i praktyka

    równocześnie przegladac portale polskich i zagranicznych agencji
    posredniczacych.

    Wojtek