PracaGrupypl.praca.dyskusje › sytuacja wyglada tak:

  • 1. Data: 2002-03-12 11:51:20
    Temat: sytuacja wyglada tak:
    Od: edgar <a...@w...pl>

    Mac napisał(a):

    > moim zdaniem to rozpytywanie wśród znajomych. Jestem grafikiem i "Wyborcza"
    > w moim przypadku to lipa.
    > "Jakie pytanie taka odpowiedź."
    > pozdrow

    No tak żeby jeszcze tych znajomych mieć, którzy coś mogliby załatwić.
    Obecnie jestem w obcym mieście (Łódź) i muszę tu znaleźć pracę.
    Jeszcze nie wiem jaka forma poszukiwania jest najskuteczniejsza.
    "Wyborcza" i internet raczej efektu nie dają, ofert pracy tyle,że aż nie
    wiem co wybrać ;).
    Czy dobrą metodą jest chodzenia po zakładach pracy i wciskanie CV-ek?
    Jeżeli tak to w jaki sposób to najskuteczniej robić?
    Pzdr.

  • 2. Data: 2002-03-12 16:51:20
    Temat: Re: sytuacja wyglada tak:
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > Przejdz sie na angielska wersje Google http://www.google.co.uk/
    > zaznacz opcje Search pages from the UK i pobaw sie haslami "jobs" ,
    > "vacancies", "career" etc - powinienes dostac calkiem sporo adresow, do
    > wyboru do koloru. Mozesz ewentualnie zawezic poszukiwania podajac nazwe
    > swojej branzy.

    to jest akurat ostatnia rzecz, ktora bym zrobil

    www.jobserve.com
    www.reed.co.uk

  • 3. Data: 2002-03-14 15:47:26
    Od: edgar <a...@w...pl>

    > Niestety ZUS ma rację czyli zasiłek dla bezrobotnych.
    >
    > Wiesiek

    Bardzo dziekuje za info

    Artur