PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwenci informatyki!!!

  • 1. Data: 2002-03-12 13:29:28
    Temat: Absolwenci informatyki!!!
    Od: <p...@h...com>

    Czesc

    mam olbrzymia prosbe. pisze artykul o cieciach plac w polskich i
    zagranicznych firmach dzialajacych w Polsce. jesli moglibyscie mi pomoc
    - jesli (niestety) Wam obcieli albo slyszeliscie gdzie tna, to bardzo
    prosze o kontakt.
    moj e-mail - m...@p...hbv.de
    w razie czego tel. 605 96 32 16
    Bede wdzieczny za wszystkie informacje
    Maciek Mincer

  • 2. Data: 2002-03-12 13:52:27
    Temat: Re: Absolwenci informatyki!!!
    Od: "m" <g...@w...pl>

    masz racje, jesli chodzi o prawdziwych analitykow-projektantow

    ja znam takich ktorzy sa projektantami bo nie byliby w stanie programowac
    a cos musza robic (wiekszosc ale nie wszyscy) i niektorzy projektuja majac
    blade pojecie o bazach danych - bo programista i tak sobie musi jakos poradzic

    A. K.

  • 3. Data: 2002-03-12 14:14:13
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Pawel Hadam napisał:
    [...]
    : Sadzisz ze ZUS skomputeryzowaliby by sami programisci ???

    Patrząc na to, jak im to wyszło można dojść do ciekawych wniosków. ;P

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... We come from the land of the ice and snow,

  • 4. Data: 2002-03-12 14:47:48
    Od: "Oktek" <o...@w...pl>

    Politycy nie sa wcale glupi (no przynajminej w normie)
    - wiedza jakie sa stawki lapowek i nie biora mniej :)
    ten kto nie posmaruje nie pojedzie - czysty biznes.

  • 5. Data: 2002-03-12 15:22:12
    Od: <p...@h...com>

    Cholla Yi wrote:

    > hehe, to tak samo jak ja. Mieszkam w Łodzi i znaleźć tu pracę to na prawdę
    > graniczy z cudem. Szukam i szukam i jak na razie nic :(

    To pojedz do Sanoka, Leska, Zamoscia itp. I zobacz co to znaczy
    "graniczyc z cudem".

    > Chociaż kilku moich kumpli za bardzo nawet nie szukało, a praca sama ich
    > znalazła... jest takie przysłowie i szczęściu... ;-)

    No widzisz.

    Pawel

  • 6. Data: 2002-03-12 15:24:17
    Od: <p...@h...com>

    Moja wypowiedz wlasnie dotyczyla Lodzi bo tu na polibudzie koncze studia. I
    naprawde w tym miescie to chyba trzeba byc fuksiarzem zeby dostac prace. I
    umiejetnosci tu nic nie dadza.....

  • 7. Data: 2002-03-12 15:28:51
    Od: "matie" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości
    | Dominująca platforma w przypadku komputerów typu PC - a to jest 90%
    rynku -
    | więc jest dominujaca.
    Ta... Jednak jeśli podzielić branże na podbranże to okaże się, że ci
    pracujący w dominującej podbranży zarabiają najmniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał 'Czapi' Czapracki -- '76 K-Shell 650M, WPX, PWA ***F

  • 8. Data: 2002-03-12 15:31:39
    Od: "Cholla Yi" <m...@w...pl>

    Piotr napisał:

    >inna sprawa, ze troche to dla mnie dziwne - umowa zlecenie i
    >zakaz konkurencji

    w tej firmie jest wiele dziwnych spraw :|
    przynajmniej wspolpracownicy sa ok:)

    >prawnikiem jednak nie jestem

    spytam na pl.soc.prawo

    Dzieki za odpowiedz

    Pozdrawiam
    gryz0N

  • 9. Data: 2002-03-12 15:44:13
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > Moja wypowiedz wlasnie dotyczyla Lodzi bo tu na polibudzie koncze studia.
    > naprawde w tym miescie to chyba trzeba byc fuksiarzem zeby dostac prace. I
    > umiejetnosci tu nic nie dadza.....

    niestety - popieram.
    A oto wyjątek:
    Jeden z moich kumpli poszedł do firmy na rozmowę, a tam zapytali go czy zna
    novela. On na to, że nie. No, to mu powiedzieli żeby poszukał sobie jakiegoś
    kursu, a oni mu zesponsorują :-)

    pozdr

  • 10. Data: 2002-03-12 15:47:51
    Od: "Oktek" <o...@w...pl>

    Użytkownik "edgar" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > sytuacja wyglada tak:
    > mojej zonie konczy sie urlop macierzynski, ktory rozpoczela bedac
    > pracownikiem na umowe na czas okreslony, ktorej nie przedluzono po
    > minieciu tego okreslonego czasu. Automatycznie pieniadze zaczely isc z
    > konta zusowskiego. Teraz - 17 marca konczy się urlop macierzynski (Antek
    > ma juz pol roku! :-)))) i w zusie powiedzieli jej ze nie moze przejsc na
    > urlop wychowawczy tylko na zasilek dla bezrobotnych. Na podstawie moich
    > [....]
    Urlop wychowawczy moze otrzymac tylko pracownik. Zona której umowa o prace
    na czas okreslony skonczyła sie, z tym samym dniem przestała byc
    pracownikiem w tej firmie, więc nie może z niej otrzymac urlopu
    wychowawczego.
    Niestety ZUS ma rację czyli zasiłek dla bezrobotnych.

    Wiesiek