PracaGrupypl.praca.dyskusje › A czy są osoby,które...

  • 11. Data: 2005-08-27 21:49:11
    Temat: Re: A czy są osoby,które...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:254b.0000083d.431054ce@newsgate.onet.pl Kacper W.
    <a...@o...pl> pisze:

    > ...połaczyły prace ze swoim chobby?tzn.zawodowo wykonują to co lubią?
    Wątpię.
    Chobby to ponoć zajęcie kompletnych kretynów-niedokształtów. Tacy nic nie
    potrafią.
    Może trzeba by sprawdzić jak to jest z hobby?

    Jotte

  • 12. Data: 2005-08-27 21:55:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:254b.000008de.4310bbb8@newsgate.onet.pl Kacper W.
    <a...@o...pl> pisze:

    > ,bo często sie zdarza ze człowieka traktują jak smiecia ,bez wartosci i
    > który nic nie potrafi.
    Tylko wtedy, jak "człowiek" sobie na to pozwoli.
    A jeśli pozwoli to znaczy, że na to zasługuje.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-08-28 07:35:55
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > kiedy sobie zadałem pytanie co chciałbym robic zawodowo aby czuc się
    > spełnionym,nie potrafiłem nic odpowiedziec To chyba jest związane z warunkami
    > w jakich człowiek pracuje na te pare groszy i z upodleniem ,bo często sie
    > zdarza ze człowieka traktują jak smiecia ,bez wartosci i który nic nie potrafi.

    Masz niezbyt złożony problem zdrowotny, opisany dawno przez psychiatire, po prostu
    idziesz do lekarza, i wszystko sie zmieni.
    I to nie jest zart
    Wojtek

  • 14. Data: 2005-08-28 09:31:24
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Kacper W. wrote:

    > szczęsliwcy...

    Nie zwalaj tego na szczescie, nad tym sie trzeba
    zdrowo napracowac.

    > kiedy sobie zadałem pytanie co chciałbym robic zawodowo
    > aby czuc się spełnionym,nie potrafiłem nic odpowiedziec

    Bo zle zadajesz pytanie. Zapytaj siebie:
    - co lubie robic?
    - w czym jestem lepszy niz wiekszosc znanych mi osob?
    - jakie mam korzysci z tego, ze robie to swietnie?
    - jakie korzysci z tego mogliby miec inni?

    Nie ograniczaj sie do tematow zawodowych, jesli sie okaze
    np. ze najlepszy jestes w robieniu rewelacyjnych imprezek
    to pomysl, kto moglby tego potrzebowac i tym sie zajmij.

    > To chyba jest związane z warunkami w jakich człowiek
    > pracuje na te pare groszy i z upodleniem ,bo często sie
    > zdarza ze człowieka traktują jak smiecia ,bez wartosci
    > i który nic nie potrafi.

    Jak pozwala sie tak traktowac to sie go tak traktuje.
    Bo czemu szanowac kogos, kto sam uwaza ze nie zasluguje
    na szacunek? Masa sie znajdie takich, ktora Ci przyklasnie
    i tez Cie bedzie traktowac jak smiecia.

    > Czesto sie zdarza ,ze z czasem w to uwierzymy i przyjmujemy
    > z pokorą to co daje nam łaskawy los w postaci skretyniałego
    > pracodawcy.

    No to przestan w to wierzyc. To Twoje zycie, naprawde jestes
    zdania, ze nie nadajesz sie do niczego? Wiekszosc ludzi nie
    wie co ze soba zrobic, mimo ze mozliwosci maja od cholery.
    Rownaj w gore a nie w dol.

    > jeszcze ze 3 piwa i moze bedzie lepiej na sercu...

    Od chlania jeszcze nikt nie zaczal lepiej zarabiac. To tez
    Twoj prywatny wybor.

    Kira

  • 15. Data: 2005-08-28 09:32:26
    Od: Kira <c...@-...pl>

    gromax wrote:

    > pocieszę cię. po okresie próbnym tez cię będą mogli
    > zwolnić w kazdym momencie :)

    I dlatego lepiej dla siebie pracowac -- nie ma za bardzo
    mozliwosci, zebys sam siebie zwolnil ;)

    Kira

  • 16. Data: 2005-08-28 20:28:55
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl">

    Kira napisał(a):

    > I dlatego lepiej dla siebie pracowac -- nie ma za bardzo
    > mozliwosci, zebys sam siebie zwolnil ;)
    >

    > Kira

    tylko ze w moim przypadku narazie to nie wchodzi w gre.
    mam 24 lata, studiuje i brakuje mi doswiadczenia
    a w tej firmie mam zapewnione warunki do tego, zeby to doswiadczenie zdobyc

    zreszta pracujac na wlasny rachunek tez mozna sie "zwolnic" -- tzn
    zbankrutowac. szczegolnie w naszym pieknym "kraju". prowadzeniew firmy
    jest o wiele trudniejsze niz praca w jakiejs firmie (przynajmniej
    teoretycznie)

  • 17. Data: 2005-08-29 08:17:28
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    c.pl...
    >W artykule <2...@n...onet.pl>

    > Bo od dupy strony zaczynasz. Chyba masz coś co sprawia Ci przyjemność?
    > Zacznij na tym zarabiać. ;)

    Wtedy najprawdopodobniej przestanie sprawiać przyjemność
    i znowu pojawi się frustracja...

    MS

  • 18. Data: 2005-08-29 08:21:48
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Jak pozwala sie tak traktowac to sie go tak traktuje.
    > Bo czemu szanowac kogos, kto sam uwaza ze nie zasluguje
    > na szacunek?

    A czy w drugą stronę to też działa?
    Szanujesz każdego, kto uważa, że zasługuje na szacunek?
    Chyba na szacunek nie zasługuje się swoim "uważaniem"?
    Jeśli ktoś zasługuje na to, by go szanować, szanuję go bez
    względu na to, co on sam uważa.

    MS

  • 19. Data: 2005-08-29 08:39:01
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <deuga3$ckf$1@inews.gazeta.pl>
    Marek HAGA napisał(a):

> [...]
    > napisał w wiadomości
    c.pl...

    > Wtedy najprawdopodobniej przestanie sprawiać przyjemność

    A dlaczego ma przestać? A dlaczego najprawdopodobniej? A dlaczego
    frustracja? Jakieś przykłady? Własne przeżycia?

    Pewnie, zamiast ruszyć dupę i spróbować to lepiej powiedzieć - nie ma
    sensu i tak nie wyjdzie.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 20. Data: 2005-08-29 08:41:04
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <deugi7$du8$1@inews.gazeta.pl>
    Marek HAGA napisał(a):

> [...]
    > Chyba na szacunek nie zasługuje się swoim "uważaniem"?
    > Jeśli ktoś zasługuje na to, by go szanować, szanuję go bez

    Ale masz kryteria, według których uznajesz czy ktoś zasługuje na szacunek
    czy nie. Z wypowiedzi Kiry widać, że pozwolenie na takie traktowanie się
    nie spełnia tego kryterium.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała